برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

پنکه رطوبت ساز لونا مدل 206

( )

پنکه ایستاده رطوبت ساز لونا (Luna)، ضدعفونی کننده و تصفیه کننده هوا، دارای تایمر 7.5 ساعته و با قابلیت وزش باد هوشمند

Luna - لونا

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

126cm
45cm
40cm
9.6kg
100
پایه دار
7.5 ساعته
3
16 اینچ
وزش باد در 4 جهت

پنکه ایستاده رطوبت ساز مدل 206، از محصولات بسیار کاربردی شرکت ایرانی لونا می باشد که با استقبال بسیار خوبی رو به رو شده است. این پنکه دارای قابلیت تنظیم نوع وزش باد به سه شکل طبیعی، نرمال و بی صدا و همچنین امکان تنظیم سرعت وزش باد به سه حالت مختلف می باشد. شما می توانید به وسیله ی پنل LED  و یا کنترل از راه دور تنظیمات مورد نظر خود را اعمال نمایید. به وسیله ی چرخ هایی با قابلیت چرخش 360 درجه نیز می توانید پنکه را به سادگی جابه جا کرده و در محل دلخواهتان قرار دهید.

پنکه رطوبت ساز لونا مجهز به موتور 100 واتی است که 5 پره 16 اینچی آن را می چرخاند. این موتور دارای فیوز حرارتی است تا از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری نماید.

پنکه رطوبت ساز

تایمر 7.5 ساعته این پنکه در فواصل زمانی نیم ساعته قابل تنظیم است. چرخش اتوماتیک به چپ و راست و همچنین قابلیت تنطیم ارتفاع به شما کمک می کند تا جهت باد را به سمت دلخواهتان تنظیم نمایید. همچنین پنکه رطوبت ساز لونا دارای 4 جهت وزش باد به صورت پیش فرض می باشد.

پنکه ایستاده

از ویژگی های منحصر به فرد پنکه 206 لونا می توان به ضدعفونی و تصفیه کنندگی هوا به وسیله ی یونایزرها اشاره نمود. این پنکه همچنین دارای مخزن آب 2.5 لیتری است که به وسیله ی آن  می تواند تا 10 ساعت بخور سرد تولید کند.

پنکه لونا

شرکت لونا از پیشگامان صنعت لوازم سرمایشی در کشور است. محصولات باکیفیت و متنوع لونا باعث شده است تا مصرف کنندگان از این برند به عنوان یکی از اصلی ترین گزینه های پیش روی خود برای خرید پنکه و سایر لوازم سرمایشی یاد کنند.

اقلام همراه

نماد اعتماد الکترونیکی