بخرید و 220,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: نسیم پرداز
تعداد محصولات: 50
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

پنکه مه پاش و رطوبت ساز ایستاده برنازی سایز65-مدلMS65M

Bornazi - برنازی

63,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

شرکت برنازی با سابقه ای طولانی در تولید پنکه های آبی یا رطوبت ساز جزو اصلی ترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان این محصول محسوب می شود. پنکه آبی مه پاش برنازی از نمونههای بسیار باکیفیت و مقاوم این محصول است. این پنکه با توان بسیار بالا و مصرف برق پایین بهترین گزینه برای خنک کردن فضاهای باز است. پنکه های برنازی میتواند حتی بیشتر از 10 سال بدون نقص کار کنند. البته در صورت به وجود آمدن هر گونه ایراد با بهترین خدمات کنار شما هستیم.

پنکههای آبی برنازی، با ایجاد مه یا همان قطرات بسیار ریز آب و تبخیر شدن آن در اثر تماس با سطوح باعث ایجاد هوای خنک در محیط اطراف خود خواهند شد. احساسی که پنکه آبی مه پاش ایجاد میکند، مشابه همان احساسی است که در صبح با هوای مه آلود خنک، روی پوست خود احساس میکنید. این رطوبت ایجاد شده بسیار ریز بوده و به سرعت در هوا تبخیر میشود. میزان رطوبت تولیدی توسط دستگاه در فواصل نزدیک به آن احساس میشود.

موارد استفاده از این محصول بسیار گسترده است. شما می توانید این محصول را برای خنک کردن فضای اطراف استخر در فضای بیرون، استفاده در کافههای رو باز، استفاده در باغ، تراس، سالنهای پذیرایی، رستورانهای فضای باز، سالنهای ورزشی و تمام فضاهای بازی، ایستگاههای اتوبوس و تاکسی، ایستگاههای قطار، فضاهای انتظار، هتلها، اسکلهها و بسیاری از فضاهای دیگر که به خنک شدن و تهویه هوا نیاز دارند مورد استفاده قرار دهید.

نماد اعتماد الکترونیکی