بخرید و 94,423 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آنلاین کالا
تعداد محصولات: 77

پنکه پایه بلند پارس خزر مدل 4060R

توان مصرفی: حداکثر 60 وات، 220 ولت متناوب، 50 هرتز، حجم باد دهی: 56 مترمکعب بر دقیقه، سایر ویژگیها: مجهز به کنترل ازراه دور ، کلید لمسی تنظیم سرعت در سه حالت کند، متوسط و تند دارد.

Pars khazar - پارس خزر

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

از 105 تا 145 سانتی متر
60
ایستاده
56مترمکعب بردقیقه

یکی از بلند ترین پنکه های موجود در بازار پنکه 4060R  است که می توان آن را از ارتفاع 105 تا 145 سانتی متر تنظیم نمود. از مشخصات دیگر این پنکه به تایمر آن می توان اشاره کرد که قادر به تنظیم در جهار زمان متفاوت است. همچنین با استفاده از تایمر میتوان بهینه ترین زمان را برای روشن ماندن 4060R گزینش کرد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصول کلید های لمسی آن است که نسبت به دکمه های معمولی جلوه قابل توجهی به دستگاه داده است. 

توان مصرفی بی نظیر کم مصرف 60وات، 220 ولت متناوب، 50 هرتز، حجم باددهی : 56 مترمکعب بر دقیقه، مشخصات دیگر: کلید لمسی تنظیم سرعت در سه حالت کند،متوسط و تند دارد، مجهز به کنترل از راه  دور می باشد. تایمر 1-2-4-8 ساعته دارد، گارد محافظ ایمن با طراحی میله ای دارد، موتور مجهز به فیوز حرارتی دارد، قادر به تنظیم راحت زاویه وزش باد به صورت جغجغه ای می باشد، به وسیله کنترل از راه دور می توان به صورت افقی دوران داد. با استفاده ار لوله استیل می توان پنکه را از 105 سانتی متر تا 145 سانتی متر تنظیم نمود و این شگفتی بپایه فلزی مستحکم با پوشش رنگی اپوکسی بلندترین پنکه موجود در بازار را فراهم کرده است. همچنین سیم دو شاخه سه متری با روکش PVC را دارا می باشد. این محصول گواهینامه استاندارد ایمنی محصول و همچنین نشان استاندارد CE اروپا دارد. دارای 2 ماه وارانتی، 25 ماه گارانتی، 10 سال تآمین قطعات و خدمات پس از فروش می باشد.

 

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول