بخرید و 104,965 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آنلاین کالا
تعداد محصولات: 77

پنکه پایه بلند پارس خزر مدل آدو

توان مصرفی: 60وات، 50هرتز و 220 ولت، دارای قابلیت تنظیم ارتفاع، کنترل از راه دور، حالت ریتم 

Pars khazar - پارس خزر
  • ایران

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

سفید و مشکی
۵۹x۳۳x۱۲۰ سانتی‌متر
۸.۳۵ گرم
پایه دار
سه حالته(کند،متوسط،تند)
56 مترمکعب بردقیقه
کم مصرف حداکثر60وات،220ولت،50هرتز متناوب،

پنکه پایه بلند پارس خزر مدل آدو ( ADO ) با ظاهری زیبا و خیره کننده در گروه پنکه های پایه دار و ایستاده به بازار عرضه شده است. شرکت پارس خزر از تولیدکنندگان معتبر داخلی است و محصولات خود را با کیفیت ساخت خوب و قیمت مقرون به صرفه در اختیار مشتری قرار می دهد. این پنکه دارای گارد محافظ میله ای است. همچنین دارای قابلیت تنظیم ارتفاع به صورت دستی می باشد. حجم بالای باددهی سبب جریان هوا  در فضاهای بزرگ می شود. پنکه پارس خزر مدل FSR-ADO دارای تایمر است . این محصول به راحتی قادر به تنظیم آسان زاویه وزش باد به صورت جغجغه ای می باشد و  به وسیله ریموت کنترل به طور افقی قادر به چرخش است. جهت دسترسی به وزش باد ملایم حالت ریتم را اانتخاب کنید . پایه طراحی شده در دستگاه مانع از افتادن دستگاه در اثر برخورد یا تکان های کوچک می شود. توان بالای موتور پنکه سبب راندمان کاری بالا شده است. 

 

بدنه ی پنکه  FSR-ADO از جنس پلاستیک ساخته شده و به این دلیل وزن آن تا حدالامکان کم شده است. چهار پره پلاستیک شفاف در پنکه طراحی شده است که وظیفه گردش هوا را برعهده دارند. با طراحی میله تلسکوپی دستگاه میتوانید ارتفاع آن را بلند یا کوتاه کنید. ارتفاع این پنکه از 100 تا 120 سانتی متر قابل تغییر است . گردش جریان هوا با محیط خانه یا محل کار خود را با تنظیم ارتفاع پنکه  می توانید متعادل کنید.

پنکه پارس خزر آدو

 

در پنکه FSR-ADO امکان تنظیم سرعت چرخش پره ها در سه سطح کم، متوسط و زیاد وجود دارد. این مدل دارای تایمر هفت ونیم ساعته است و میتوانید در فاصله های مختلف آن را تنظیم کنید. همچنین شما می توانید خاموش شدن خودکار دستگاه را تنظیم کنید. وجود کنترل از راه دور دسترسی به تنظیمات پنکه را آسان کرده است. موتور این پنکه مجهز به فیوز حرارتی است و مانع از بالا رفتن دمای بیش از حد آن می شود.حداکثر توان مصرفی پنکه 60 وات و حجم باد دهی آن به 56 مترمکعب بر دقیقه می رسد.  

 

                                                                                                                                                                                                              پنکه پارس خزر آدو

  

 قابلیت تنظیم آسان زاویه وزش باد به صورت جغجغه‌ای و قابلیت تنظیم گردش افقی هم در این مدل وجود دارد تا بتوانید کاملا متناسب با شرایط وزش باد کارکرد آن را تنظیم کنید.  گارد محافظ میله‌ای و مشبک این محصول باعث می‌شود گردش پرسرعت پره‌ها موجب ایجاد مشکلی نشوند و ایمنی دستگاه حفظ شود. این پنکه برای فضاهای جمع‌وجور مانند اتاق خواب یا اتاق مطالعه گزینه‌ی بسیار خوبی محسوب می‌شود.

 

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول