بخرید و 96,180 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: آنلاین کالا
تعداد محصولات: 77

پنکه پایه بلند پارس خزر مدل 4010R

توان مصرفی 60 وات، 220 ولت متناوب، 50 هرتز، دارای  2 ماه وارانتی، 25 ماه گارانتی، 10 سال تآمین قطعات و خدمات پس از فروش، تنظیم اتوماتیک ریتم سرعت 

 

Pars khazar - پارس خزر

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

از 105 تا 145 سنتی متر
حمل آسان
25 ماهه
سه حالته(کند،متوسط،تند)
220 ولت متناوب
60 وات
بلندترین پنکه موجوددر بازارایران
ایستاده
3متر با روکش PVC
56 متر مکعب بر دقیقه

پنکه پارس خزر مدل 4010R با پایه فلزی  مستحکم و پوشش رنگی اپوکسی بلند ترین پنکه موجود در بازار و مجهز به کنترل از راه دور می باشد.  این پنکه دارای قابلیت تنظیم ارتفاع است که با استفاده از لوله استیل طراحی شده درآن می توان از ارتفاع 105 تا 145 سانتی متر آن را در مناسب ترین وضعیت ممکن باد دهی قرار داد . 

توان مصرفی : 60 وات، 220 ولت متناوب، 50 هرتز، دارای بالاترین حجم باددهی : 56 مترمکعب بر دقیقه، سایر مشخصات : با کلید لمسی تنظیم سرعت میتوان وزش باد پنکه را در سه حالت کند، متوسط و تند تنظیم کرد. گارد محافظ ایمنی با طراحی میله ای دارد.  موتور مجهز به فیوز حرارتی دارد. قادر  به تنظیم آسان زاویه وزش باد به صورت جغجغه ای می باشد، دارای ریموت کنترل و تنظیم اتوماتیک ریتم سرعت می باشد. به راحتی می توانید آن را به حالت افقی بچرخانید، سیم دو شاخه سه متری با روکش PVC در مکان هایی با فیوز برق کم مورد استفده مفید خواهد بود همچنین جنس PVC  مانع از اتصال برق گرفتگی می شود. این محصول دارای گواهینامه استاندارد ایمنی محصول ، نشان استاندارد CE اروپا ، 2 ماه وارانتی ، 25 ماه گارانتی ، 10 سال تآمین قطعات و خدمات پس از فروش می باشد. 

دلایل اعتماد به ما

برچسب های محصول