برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

موبایل سامسونگ مدل Galaxy A6 64Gb

( )

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A6 دو سیم کارت

Samsung Galaxy A6 Dual SIM

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

SAMSUNG - سامسونگ

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

شرکت کره ای سامسونگ گوشی موبایل «Samsung Galaxy A6» را به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه و عالی در سال 2018 معرفی کرده است.

صفحه نمایش 5.6 اینچی گوشی Galaxy A6 از نوع OLCD و دارای رزولوشن HD یعنی 2560 ×1440 و فناوری Super AMOLED است که در هر اینچ آن 294 پیکسل نمایانگر است. این نمایشگر دارای محافظ صفحه گوریلا گلس 4 می باشد.

گوشی Galaxy A6 دارای تراشه 8 هسته ای 1.6 گیگاهرتزی Cortex-A57 به همراه رم 3 گیگابایتی و با حافظه داخلی 64 گیگابایت قابل ارتقا به وسیله ی کارت حافظه microSD تا 256 گیگابایت می باشد. این گوشی همچنین دارای پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP1 می باشد.

دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی A6 دارای سنسور 16مگاپیکسلی و دیافراگم f/1.7 و با قابلیت هایی مانند فوکوس با اشاره روی سوژه (Touch Focus) و تشخیص چهره(Face Detection) ، تصاویر با کیفیتی را ثبت می نماید. دوربین سلفی قدرتمند این گوشی با سنسور 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 می باشد. این دوربین میتواند با کیفیت Full HD فیلم برداری نماید و مجهز به فلش LED می باشد.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت ، باتری لیتیومی 3000 میلی آمپری، حسگر مجاورتی، حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و پورت micro USB اشاره کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی