برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

موبایل سامسونگ مدل Galaxy Grand Prime Plus SM-G532

( )

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی گرند پرایم پلاس SM-G532 دو سیم کارت

Samsung Galaxy Grand Prime Plus SM-G532 Dual SIM

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

SAMSUNG - سامسونگ

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

شرکت کره ای سامسونگ گوشی موبایل گلکسی گرند پرایم پلاس «Galaxy Grand Prime Plus SM-G532» را با ظاهر بلند، باریک و خوش دست خود به صورت رسمی در سال 2016 معرفی کرد. ساختار بدنه ی این گوشی از پلاستیک شبیه به چرم و با کیفیت، و دور تا دور آن دارای نوار نقره ای است.

صفحه نمایش 5  اینچی گوشی G532 از نوع LCD و دارایرزولوشن 960×540 است که در هر اینچ آن 220 پیکسل نمایانگر است.

گوشیGalaxy Grand Prime Plus دارای تراشه 4 هسته ای Cortex-A53 CPU به همراه رم 1.5 گیگابایتی و با حافظه داخلی 8 گیگابایت قابل ارتقا به وسیله ی کارت حافظه microSD تا 64 گیگابایت می باشد. این گوشی دارای پردازنده گرافیکی قدرتمند Mali- T720MP2 است.

دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی گرند پرایم پلاس دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با قابلیت هایی مانند AutoFocus و تشخیص چهره(Face Detection) ، تصاویر با کیفیتی را ثبت می نماید. دوربین سلفی این گوشی با سنسور 5 مگاپیکسلی، قابلیت ثبت سلفی هایی با زاویه 85 درجه را دارا می باشد. این دوربین میتواند با کیفیت Full HD فیلم برداری نماید. هر دو دوربین دارای فلش LED می باشند.

این گوشی دارای باتری 2600 میلی آمپری قابل تعویض است که با باز کردن قاب پشتی به آن دسترسی پیدا می کنیم. این باتری پاسخگوی یک و نیم روز استفاده به صورت ترکیبی و یا 17 ساعت مکالمه می باشد.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت ، حسگر مجاورتی، پورت micro USB  و قابلیت دریافت چند لمس هم زمان اشاره کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی