برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

موبایل سامسونگ مدل Galaxy J6 32Gb

( )

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J6 دو سیم کارت

Samsung Galaxy J6 Dual SIM

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

SAMSUNG - سامسونگ

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

شرکت کره ای سامسونگ گوشی موبایل «Samsung Galaxy J6 »را به عنوان یک گوشی محکم با قابلیت های بسیار خوب و قیمت مناسب در می ماه سال 2018 معرفی کرده است.

صفحه نمایش 5.6 اینچی گوشی Galaxy J6 دارای نسبت 18:5:9 و نمایشگر نامحدود Infinity Display و دارای رزولوشن  HD Plus و فناوری Super AMOLED است به همراه محافظ صفحه گوریلا گلس 4 می باشد.

گوشی Galaxy J6 دارای تراشه 8 هسته ای Exynos 7870 به همراه رم 3 گیگابایتی و با حافظه داخلی 32 گیگابایت قابل ارتقا به وسیله ی کارت حافظه microSD تا 256 گیگابایت می باشد. این گوشی همچنین دارای پردازنده گرافیکی Mali-T830 MP1 می باشد.

دوربین اصلی گوشی سامسونگ گلکسی J6 دارای سنسور13 مگاپیکسلی و قابلیت هایی مانند Night mode ، HDR ، عکاسی پانوراما، و دوربین سلفی قدرتمند این گوشی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی می باشد. هر دو دوربین دارای دیافراگم یکسان f/1.9 و فلش LED می باشند.

در پایین صفحه نمایش هیچ دکمه فیزیکی قرار داده نشده است و هرسه دکمه روی صفحه نمایش قرار دارند که بسته به نوع برنامه ی باز شده روشن می شوند. بدنه ی پلاستیکی گوشی بسیار سبک و خوش دست است. قاب پشتی گوشی از پلی کربنات ساخته شده است.

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J6 دارای باتری 3000 میلی آمپری است که میتواند یک روز کامل استفاده ی سنگین و یا 36 ساعت استفاده معمولیرا پاسخگو باشد. با استفاده از تنظیمات مصرف بهینه ی شارژ، در زمان های اضطراری میتوانید مدت زمان بیش تری از شارژ خود استفاده نمایید. مدت زمان شارژ گوشی 90 دقیقه می باشد.

ویژگی Dual Messenger به کاربران امکان داشتن دو حساب کاربری مجزا برای رسانه های اجتماعی را می دهد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، قابلیت گرفتن اسکرین شات با کشیدن کف دست از راست به چپ، فیلتر نور آبی برای جلوگیری از آسیب به چشم ها در نور شب ، حسگر مجاورتی، حسگر اثر انگشت در قاب پشتی و پورت micro USB اشاره کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی