برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

موبایل سامسونگ Galaxy A3 2017

( )

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی A3 دو سیم‌کارت 2017

Samsung Galaxy A3 Dual SIM 2017  

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

SAMSUNG - سامسونگ

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

شرکت کره ای سامسونگ گلکسی A3 2017 دو سیم کارت (Galaxy A3 2017 Dual SIM) را به عنوان یک گوشی میان رده با کیفیت به صورت رسمی در سال 2017 معرفی کرد. تفاوت این گوشی با نسل قبلی خود، مقاومت در برابر گرد و غبار و برخی مشخصات فنی است. بدنه ی این گوشی از ترکیب فلز و شیشه ساخته شده است. این گوشی از دو سیم کارت در سایز نانو پشتیبانی می کند که شیار سیم کارت دوم با کارت حافظه یکی است و در هر زمان تنها از یکی از آن دو می تواند فعال باشد.

Galaxy A3

این گوشی با ضخامت 7.9، طول 134 و عرض 66.2 میلی متر و چیزی حدود 135 گرم وزن خود، خوش ساخت ترین و خوش دست ترین گوشی خانواده A سامسونگ است.

صفحه نمایش 4.7 اینچی گوشی Galaxy A3 دارای رزولوشنHD  است که در هر اینچ آن 312 پیکسل نمایانگر است. این نشان دهنده اشباع رنگ عالی می باشد. در طراحی این صفحه نمایش از پنل های Super AMOLED استفاده شده است تا رنگ هایی با غلظت بیش تر از چیزی که در طبیعت وجود دارد در این گوشی به نمایش گذاشته شود. همچنین از فناوری OLED استفاده شده که تماشا از تمامی زوایای گوشه و کنار را ممکن می سازد و برای بازی و تماشای فیلم کاملا مناسب است.

گلکسی A3

گوشی Galaxy A3 دارای پردازنده ی 64 بیتی هشت هسته ای اگزینوس 7880 با معماری کورتکس A53 و با قدرت پردازش 1.6 گیگاهرتز و به همراه یک رم 2  گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی می باشد. حافظه جانبی این گوشی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا است.

دوربین اصلی گوشی سامسونگ A3 دارای سنسور 13 مگا پیکسلی مجهز فلش LED است که در نور کم هم تصاویر با کیفیتی ثبت می نماید. دوربین سلفی این گوشی هم سنسوری 8 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم بازتر دارد که نور بیش تری جذب می نماید.

Galaxy A3

گوشی Galaxy A3 سامسونگ دارای گواهی نامه IP68 است که بیانگر مقاومت در برابر آب تا 30 دقیقه و تا عمق 1.5 متری و همچنین عدم آسیب پذیری در مقابل گرد و غبار است. این استاندارد بیانگر بالاترین درجه محافظت در برابر گرد و غبار و آب است. برای حفظ طول عمر دستگاه، پس از خیس شدن دستگاه را با آب تمیز شسته و با دستمال میکروفیبر خشک نمایید.

IP68

باتری 2350 میلی آمپری سامسونگ A3با توجه به صفحه نمایش کم مصرف آن حدود دو روز استفاده ترکیبی را پاسخگو می باشد.  از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به اندروید نسخه مارشمالو، جدیدترین نسخه محافظ گوریلاگلس بر روی صفحه، حسگر اثر انگشت، NFC ،  قابلیت دریافت تا 5 لمس هم زمان و داشتن درگاه USB‌ Type C  برای شارژ سریع اشاره کرد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی