برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

موبایل سامسونگ مدل Galaxy J5 Prime

( )

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی J5 Prime دو سیم کارت 

Samsung Galaxy J5 Prime Dual SIM

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

SAMSUNG - سامسونگ

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

شرکت کره ای سامسونگ گوشی موبایل گلکسی J5 prime دو سیم کارت (Galaxy J5 Prime ) را با بدنه ی تمام فلزی خوش تراش و خوش دست خود به صورت رسمی در سال 2016 معرفی کرد.

صفحه نمایش 5.0 اینچی گوشی Galaxy J5 Prime از نوع TFTLCD و دارایرزولوشن Full HD یعنی 1280×720 است که در هر اینچ آن 294 پیکسل نمایانگر است. این صفحه نمایش دارای محافظ گوریلاگلس نوع 4 است.

گوشی Galaxy J5 prime دارای تراشه‌ی کم مصرف چهار هسته ای اختصاصی اگزینوس 7570 سامسونگ به همراه رم 2 گیگابایتی و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل ارتقا به وسیله ی کارت حافظه microSD تا 256 گیگابایت می باشد.

این گوشی دارای پردازنده گرافیکی قدرتمند Mali-T830MP2 است. به وسیله ی این سخت افزار قدرتمند این گوشی در اجرای هیچ بازی و برنامه ای باز نمی ماند.

دوربین اصلی گوشی سامسونگ J5 prime دارای سنسور 13 مگاپیکسلی از نوع CMOS با دریچه دیافراگم f/1.9 و مجهز به فلش LED می باشد. این دوربین دارای سرعت فوکوس و ثبت تصویر عالی و مجهز به عکاسی پانوراما، عکاسی پی در پی، عکاسی حرفه ای، عکاسی در شب و عکاسی HDR می باشد.

همچنین دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی آن با دریچه دیافراگم f/2.2 و با ویژگی «سلفی عریض»، حتی در محیط کم نور تصاویر خوبی ثبت می نماید.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، پشتیبانی از مجموعه نرم افزارهای مایکروسافت آفیس، حسگر تشخیص اثر انگشت و مجاورت، باتری لیتیومی 2400 میلی آمپری، پورت microUSB  و  قابلیت دریافت چند لمس همزماناشاره کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی

یک ساله که این گوشی رو دارم ازش راضی ام. هنگ نمی کنه، باطریش با هر بار شارژ حداقل یک روز استفاده سنگینو جواب میده. تنها ایرادش اینه که اگه رو صفحش گلس بندازین تاچش یکم ضعیف می شه. کیفیت صفحه نمایش مدل pro هم از prime بهتره. در کل گوشی خوبیه تو این قیمت.