برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

موبایل سامسونگ Galaxy Note 8

( )

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی نوت 8

Samsung Galaxy Note 8 

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

SAMSUNG - سامسونگ

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

شرکت کره ای سامسونگ گوشی موبایل گلکسی نوت 8 (Samsung Galaxy Note 8) را به صورت رسمی در سال 2017 معرفی کرد. گوشی های سری گلکسی نوت به طور کلی مشابه Galaxy S ها هستند، با این تفاوت که گوشی های گلکسی نوت دارای صفحه بزرگتر و یک قلم هوشمند (S Pen) می باشند.

صفحه نمایش 6.3 اینچی خمیده موسوم به صفحه نمایش بدون مرز (Infinity Display) آن از طراحی زیبا و شیکی برخوردار است. گوشی Galaxy Note 8  دارای رزولوشن 2960 × 1440  پیکسل است که در هر اینچ آن521 پیکسل نمایانگر است که این نشان دهنده وضوح تصویر عالی می باشد. در طراحی این صفحه نمایش از پنل های PlusSuper AMOLED استفاده شده است تا تصاویر و کنتراست ها با بالاترین وضوح در این گوشی به نمایش گذاشته شود. در صفحه نمایش آن از فناوری OLED استفاده شده که تماشا از تمامی زوایای گوشه و کنار را ممکن می سازد.

گوشی Galaxy Note 8 با پردازنده ی هشت هسته ای اکسینوس 8895 و یک رم 6  گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، در هنگام اجرای برنامه ها و بازی های سنگین با هیچ مشکلی مواجه نشوید.حافظه جانبی این گوشی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا می باشد. همچنین در طراحی این گوشی از پردازنده گرافیکیMali-G71 استفاده شده است که برای پردازش های گرافیکی و بازی های سنگین بسیار مناسب می باشد.

دوربین اصلی گوشی سامسونگ نوت 8 با دو دوربین پیوسته 12 مگا پیکسلی مجهز به لرزش گیر اپتیکال، عکس برداری به حالت wide استاندارد، عکس برداری با پس زمینه مات، فلاش Dual LED و زوم اپتیکال است. دوربین سلفی این گوشی 8 مگاپیکسل است که دارای فلش اتوماتیک می باشد.

باتری 3300 میلی آمپری این گوشی تا 22 ساعت تماس تلفنی و 74 ساعت آماده به کار را پاسخگو می باشد که در زمان کوتاهی شارژ می شود. گوشی سامسونگ نوت 8 دارای قابلیت شارژ بی سیم از طریق فرستنده سیگنالی که به برق متصل است می باشد.

گوشی Galaxy Note 8 سامسونگ دارای گواهی نامه IP68 است که بیانگر مقاومت در برابر آب تا 30 دقیقه و تا عمق 1.5 متری و همچنین عدم آسیب پذیری در مقابل گرد و غبار است. این استاندارد بیانگر بالاترین درجه محافظت در برابر گرد و غبار و آب است. برای حفظ طول عمر دستگاه، پس از خیس شدن دستگاه را با آب تمیز شسته و با دستمال میکروفیبر خشک نمایید.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، قلم هوشمند ضد آب جهت نت برداری، حسگر اثر انگشت، تشخیص عنبیه چشم و حسگر ضربان قلب و ژیروسکوپ اشاره کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی