برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

موبایل سامسونگ Galaxy S9 128

( )

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس دو سیم‌کارت 128

Samsung Galaxy  Dual SIM 128  

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

SAMSUNG - سامسونگ

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

شرکت کره ای سامسونگ گوشی موبایل «سامسونگ گلکسی اس 9 دو سیم‌کارت» (Samsung Galaxy S9 Dual SIM)  را در سال 2018  به صورت رسمی معرفی کرد.

گلکسی S9

صفحه نمایش 5.8 اینچی گوشی S9 دارای رزولوشن +QHD یعنی ۱۴۴۰x۲۹۶۰پیکسل است که در هر اینچ آن 570 پیکسل نمایانگر است که این نشان دهنده وضوح تصویر عالی می باشد. در طراحی این صفحه نمایش از پنل های Super AMOLED استفاده شده است تا تصاویر با بالاترین وضوح در این گوشی به نمایش گذاشته شود.

galaxy s9

گوشی گلکسی S9 با پردازنده ی بالارده و اختصاصی خود یعنی اکسینوس 9810، حداکثر قدرت پردازشی 2.8 گیگاهرتزی را به ارمغان می آورد. علاوه بر این پردازنده ی قدرتمند در این گوشی از یک رم 4  گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی استفاده شده تا در هنگام اجرای برنامه ها و بازی های سنگین با هیچ مشکلی مواجه نشوید. حافظه جانبی این گوشی تا 400 گیگابایت قابل ارتقا می باشد. همچنین در طراحی این گوشی از پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP18 استفاده شده است که برای پخش ویدئو و بازی بسیار مناسب می باشد.

شیار کارت حافظه

دوربین اصلی گوشی S9 ، از سنسور 12 مگاپیکسلی برخوردار است که به وسیله ی آن میتوان تصاویری با کیفیت بالا ثبت کرد. از جمله امکانات دوربین اصلی می توان به فوکوس خودکار، فلش LED، لرزش گیر اپتیکال و تشخیص فاز Dual Pixel اشاره کرد. دوربین جلوی گوشی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی دارای فوکوس خودکار می باشد.

مقایسه S9 و S9+

گوشی گلکسی S9 سامسونگ دارای گواهی نامه IP68 است که بیانگر مقاومت در برابر آب تا 30 دقیقه و تا عمق 1.5 متری و همچنین عدم آسیب پذیری در مقابل گرد و غبار است. این استاندارد بیانگر بالاترین درجه محافظت در برابر گرد و غبار و آب است. برای حفظ طول عمر دستگاه، پس از خیس شدن دستگاه را با آب تمیز شسته و با دستمال میکروفیبر خشک نمایید.

فناوری تشخیص چهره و همچنین سنسور تشخیص عنبیه این گوشی که با سرعت بالایی عکس العمل نشان می دهد، امنیت گوشی S9 را به بی نهایت می رساند. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، دارای محافظ صفحه Corning Gorilla Glass 5، باتری 3000 میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع و شارژ بی سیم، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و درگاه USB Type-C  اشاره کرد.

samsung galaxy s9

نماد اعتماد الکترونیکی