برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

موبایل سامسونگ +Galaxy S8

( )

گوشی موبایل سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس دو سیم‌کارت

Samsung Galaxy S8 Plus Dual SIM Gold

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

SAMSUNG - سامسونگ

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

شرکت کره ای سامسونگ گوشی موبایل «سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس دو سیم‌کارت» (Samsung Galaxy S8 Plus Dual SIM)  را با چند تفاوت کوچک مربوط به ظرفیت باتری و اندازه نماشیگر نسبت به نسخه ی ساده معرفی و عرضه کرده است.

فناوری تشخیص چهره و همچنین سنسور تشخیص عنبیه این گوشی که با سرعت بالایی عکس العمل نشان می دهد، امنیت گوشی +S8 را به بی نهایت می رساند. شما در هر زمان می توانید تنها یکی از این دو سنسور را استفاده کنید. از دیگر امکانات امنیتی این گوشی، امکان ساخت پوشه ای از فایل های شخصی و محرمانه است که تنها با تشخیص عنبیه چشمتان قابل دسترسی می باشد.

صفحه نمایش 6.2 اینچی این گوشی با خمیدگی های ظریفی در کناره هایش بسیار سبک است و از طراحی زیبا و شیکی برخوردار است. گوشی +S8 دارای رزولوشن۲۹۶۰×۱۴۴۰پیکسل است که در هر اینچ آن 529 پیکسل نمایانگر است که نشان دهنده وضوح و کیفیت تصویر عالی می باشد. از دیگر قابلیت های این صفحه نمایش میتوان به فناوری HDR اشاره کرد. در طراحی این صفحه نمایش از پنل های AMOLED استفاده شده است تا تصاویر با بالاترین وضوح در این گوشی به نمایش گذاشته شود.

 این نمایشگر دارای لایه محافظ Corning Gorilla Glass برای جلوگیری از ضربه و ایجاد خط و خش می باشد. این گوشی با داشتن نسبت تصویر  18.5:9 ، تصویری بدون مرز را ارائه می دهد. صفحه نمایش گوشی +S8 را Infinity Screen می نامند. به این معنی که در کناره های صفحه نمایش هیچ حاشیه ای وجود ندارد و تنها در بالا و پایین صفحه یک لبه ی باریک قرار گرفته است.

شما می توانید اطلاعاتی از قبیل تاریخ، ساعت، اعلان ها و میزان باطری را بدون روشن کردن صفحه نمایش با استفاده از« صفحه نمایش همیشه روشن» در دسترس داشته باشید.

این گوشی دارای باتری قدرتمند لیتیومی با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت است که می تواند 12 ساعت ویدیو پخش کند و یا یک روز کامل کار کند.

گوشی+S8 با پردازنده ی اسنپدراگون 835، عملکرد بی نظیری را به همراه دارد. این پردازنده علاوه بر قابلیت انتقال اطلاعات تا یک گیگابایت بر ثانیه، مصرف بهینه ی انرژی در این تلفن همراه را سبب می شود. علاوه بر این پردازنده ی قدرتمند در این گوشی از یک رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی استفاده شده تا در هنگام سوییچ بین برنامه ها هیچ گونه هنگی مشاهده نشود. حافظه جانبی این گوشی تا 256 گیگابایت قابل ارتقا می باشد.

 همچنین در طراحی این گوشی از پردازنده گرافیکی Mali-G71 شرکت آرم با 12 هسته پردازشی استفاده شده است. این پردازنده کنتراست بین تصاویر را به خوبی پشتیبانی کرده و بازی های سنگین را با کیفیت بسیار مناسبی اجرا می کند.

دوربین اصلی گوشی +S8 ، با دارا بودن سنسور IMX333، 12.2مگاپیکسلی و 1/2.55 اینچی است و با وجود برخورداری از لنز f/1.7 از قابلیت فوکوس سریع Dual Pixel و فلش LED برخوردار است.

دوربین جلوی گوشی اس 8 پلاس با دارا بودن سنسور 8 مگاپیکسلی، از قابلیت فوکوس خودکار نیز برخوردار است تا در هنگام ثبت تصاویر سلفی چهره ی افراد به صورت واضح بیفتد.

دوربین فیلم برداری این گوشی قادر به فیلم‌برداری 4K  با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه و 1080p  با نرخ ۶۰ فریم بر ثانیه است.

همچنین حالت فوکوس زنده در دوربین جلو باعث تار شدن تصویر پس زمینه و ایجاد جلوه bokeh به تصویر میشود تا شما و دوستانتان واضح تر ظاهر شوید. و در آخر با فعال کردن گزینه «زیبایی» قبل از تصویر برداری، سلفی های تکی و گروهیتان را شگفت انگیز نمایید.

هر دو دوربین این گوشی به لرزش گیر اپتیکال مجهز است. علاوه بر این، با فشردن دکمه ثبت تصویر، دوربین چندین تصویر گرفته و برای بالا بردن کیفیت تصویر برداری آن ها را با یکدیگر ادغام می کند.

خروجی صدای ۳۲ بیتی با نرخ ۳۸۴ کیلوهرتز همراه با هدفون‌های AKG، تجربه‌ی جذاب و کم‌نظیری برای کاربران ایجاد می‌کند.

گوشی+S8 سامسونگ دارای گواهی نامه IP68 است که بیانگر مقاومت در برابر آب تا 30 دقیقه و تا عمق 1.5 متری و همچنین عدم آسیب پذیری در مقابل گرد و غبار است که این استاندارد بیانگر بالاترین درجه محافظت در برابر گرد و غبار و آب است. برای حفظ طول عمر دستگاه، پس از خیس شدن دستگاه را با آب تمیز شسته و با دستمال میکروفیبر خشک نمایید.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و قابلیت دریافت تا 10 لمس هم زمان اشاره کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی