موبایل سامسونگ Galaxy A8

( )

گوشی سامسونگ مدل Galaxy A8، دو سیم کارت، ضمانت اصالت کالا

Samsung Galaxy A8 Dual SIM Mobile Phone

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

SAMSUNG - سامسونگ

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

شرکت کره ای سامسونگ در سال 2018 کار خود را با تولید گوشی های A8 و +A8  آغاز کرده است. صفحه نمایش گوشی A8 کشیده و بدنه ی آن از جنس شیشه و فلز است.

فناوری تشخیص چهره این گوشی که با سرعت بالایی عکس العمل نشان می دهد، از ایمن ترین روش های حفاظت از اطلاعات شخصی می باشد. همچنین با استفاده از قابلیت ساخت پوشه ی امن، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات شخصی و محرمانه تان تنها در دسترس شما قرار می گیرد.

صفحه نمایش منحنی 5.6 اینچی این گوشی دارای رزولوشن ۲۲۲۰x۱۰۸۰ است که با فناوری Super AMOLED و پنل OLED تصاویر عالی و شفافی را نمایش می دهد که در هر اینچ آن 441  پیکسل نمایانگر است که نشان دهنده وضوح و کیفیت تصویر عالی می باشد. این نمایشگر دارای لایه محافظ Corning Gorilla Glass برای جلوگیری از ضربه و ایجاد خط و خش می باشد. این گوشی با داشتن نسبت تصویر  18.5:9 ، تصویری بدون مرز را ارائه می دهد. این نمایشگر در میان گوشی های سری Galaxy A دارای بزرگترین نمایشگر است و نمای افقی و هم عمودی عریضی را ارائه می دهد که تماشای فیلم و خواندن مطالب در گوشی موبایل را لذت بخش می سازد.

شما می توانید اطلاعاتی از قبیل تاریخ، ساعت، اعلان ها و میزان باتری را بدون روشن کردن صفحه نمایش با استفاده از« صفحه نمایش همیشه روشن» در دسترس داشته باشید.

گوشی A8 با دارا بودن تراشه Exynos 7885 Octa که از قوی ترین تراشه های موجود و پاسخگوی باز کردن چندین برنامه هم زمان و اجرای بازی های سنگین است، به همراه 4 گیگابایت رم عرضه می شود. تراشه گرافیکی Mali-G71 هم برای پخش ویدئو و هم بازی مناسب است.

این گوشی در دو ظرفیت 32 و 64 گیگا بایتی عرضه می شود که با استفاده از کارت حافظه تا256 گیگابایت قابل افزایش است.

دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسل و دارای فلش LED است. دوربین جلوی این دستگاه دارای دو سنسور 16 و 8 مگاپیکسلی است و قابلیت فیلم برداری با دریچه دیافراگم f/1.9 و کیفیت FullHD را داراست. دوربین سلفی دوگانه ی آن به گونه ای است که میتوانید فوکوس را روی خود یا دوستانتان قرار دهید و با دوربین 16 مگاپیکسلی نیز محیط اطرافتان را به شکل شفاف و روشن ثبت نمایید. همچنین حالت فوکوس زنده در دوربین جلو باعث تار شدن تصویر پس زمینه و ایجاد جلوه bokeh به تصویر میشود تا شما و دوستانتان واضح تر ظاهر شوید. و در آخر با فعال کردن گزینه «زیبایی» قبل از تصویر برداری، سلفی های تکی و گروهیتان را شگفت انگیز نمایید.

با استفاده از قابلیت تصویر برداری با نور پایین در دوربین اصلی، چه در محیط شب و چه در تاریکی بیشتر، تصویر را به وضوح ثبت خواهید کرد. لنز شفاف F/1.7، پیکسل‌های بزرگتر 1.12 میکرومتری، و حسگر بزرگتر 1.28 اینچی باعث ثبت عکس‌هایی شفاف و پرجزئیات شده است.

گوشی A8 سامسونگ دارای گواهی نامه IP68 است که بیانگر مقاومت در برابر آب تا 30 دقیقه و تا عمق 1.5 متری و همچنین عدم آسیب پذیری در مقابل گرد و غبار است که این استاندارد بیانگر بالاترین درجه محافظت در برابر گرد و غبار و آب است. برای حفظ طول عمر دستگاه، پس از خیس شدن دستگاه را با آب تمیز شسته و با دستمال میکروفیبر خشک نمایید.

IP68

شما می توانید با استفاده از پیام رسان دوگانه، دو حساب جداگانه برای چت های محل کار و خانه داشته باشید.

با قابلیت انطباقی Wi-Fi در این گوشی می توانید با ذخیره ی مکان هایی که در گذشته به WI-FI آن ها متصل شده اید، عمر باتری و همچنین اینترنت اپراتورتان را حفظ نمایید. این قابلیت به گونه ای است که وقتی دوباره به آن محدوده وارد می شوید، WI-FI به صورت خودکار روشن شده و به محض خروج از محدوده خاموش می شود.

این گوشی در چهار رنگ مشکی، طلایی، آبی و خاکستری  تولید و عرضه می شود. از دیگر ویژگی های آن می توان به پشتیبانی از دو سیم کارت، حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و دارا بودن درگاه USB Type-C نام برد.

دلایل اعتماد به ما