درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

مانیتور صنعتی ال جی 55 اینچی مدل 55SL5E-H

مانیتور صنعتی ال جی 55SL5E-H با قاب بسیار باریک با حداقل فضا به راحتی به صورت افقی و عمودی نصب میشود و با نمایشگر 55 اینچی تصاویر و ویدئوهای شما را با حداکثر روشنایی 450cd/m² و رزولوشن 1920x1080 FHD به مخاطبان ارائه میدهد.

LG - ال جی

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استفاده از مانیتورهای صنعتی در محیط های پرخطر یکی از موارد مهم درخواستی کاربران میباشد که به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته میتوانند روشن بمانند.در بازار کنونی برندهای متنوعی از این مانیتورهای عریض ارائه شده است که برند ال جی یکی از با کیفیت ترین و پرفروش ترین برندها در این زمینه میباشد.این کمپانی تمامی تلاش خود را بر روی کیفیت و طراحی آن قرار داده است و شما میتوانید حساب ویژه ای روی آن باز کنید.مانیتور صنعتی مدل 55SL5E-H یکی از تولیدات شرکت LG است که در ادامه به بررسی تخصصی آن خواهیم پرداخت.

امکانات و ویژگی ها

منوی مدیریت محتوای این مانیتور صنعتی به شما این امکان می دهد محتوای موجود را بررسی کرده و پخش کنید و لیست پخش را با برنامه دلخواه با استفاده از کنترل از راه دور تنظیم کنید. با استفاده از رابط کاربری گرافیکی بصری و ساختار منو بر اساس سناریوهای استفاده ، مدیریت محتوا بسیار آسانتر شده است. این محصول اغلب می تواند در حین نگهداری در معرض گرد و غبار و آب قرارگیرد. پوشش و محافظ مقاوم چنین شرایطی را با محافظت از آن در برابر گرد و غبار ، پودر آهن ، رطوبت و غیره از بین می برد.کمپانی سازنده برای عملکرد بهتر و طول عمر بالاتری دمای مناسب کاری بین 0 تا 40 درجه سانتیگراد و رطوبت بین 10 درصد تا 80 درصد را پیشنهاد داده است. پورت های اتصال در پشت مانیتور باعث شده مدیریت کابل ها آسان تر شود و به راحتی جهت ارائه محتواها به دیگر دستگاه ها متصل شود.پورت های خروجی و ورودی پشتیبانی شده در این دستگاه شامل HDMI، DVI-D، RGB، Audio، USB، RS232C و RJ45 میباشد.این مانیتور صنعتی عدم قابلیت وای فای بوده اما میتوان به صورت آپشنال Wi-Fi Dongle را بر روی آن نصب نمود.

ابعاد         1238x773.4x219.6 میلیمتر

وزن         17.5 کیلوگرم

نوع نمایشگر           55" LED

رزولوشن 1920x1080 FHD

شدت روشنایی         450cd/m²

پورت اتصال        HDMI، DVI-D، RGB، Audio، USB، RS232C ، RJ45

نماد اعتماد الکترونیکی