درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 404

مانیتور صنعتی ال جی 43 اینچی مدل 43SL5E-H

مانیتور صنعتی سری 43SL5E طراحی شده برای سالن های بزرگ است که با ظرافت خاص و قاب باریک صفحه نمایش 43 اینچی میتواند جهت استفاده در تابلوهای تبلیغاتی در محیط های عمومی و یا هر کسب و کاری مورد استفاده قرار گیرد.این سری از مانیتورهای صنعتی برند ال جی در بازار محبوبیت خاصی دارند؛ به عنوان مثال با قرار دادن این نمایشگر در یکی از مراکز فست فود باعث میشود مشتریان تصاویر و منوهای غذایی را همراه با قیمت به راحتی مشاهده کنند؛ از سویی دیگر طیف رنگی و وضوح تصاویر که توسط این مانیتور به نمایش گذاشته میشود، مشتریان را ترغیب به خرید میکند.

LG - ال جی

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشخصات فنی

نمایشگر مانیتور صنعتی ال جی 43SL5E تصاویر و داده ها را با رزولوشن 1920x1080 FHD ارائه میدهد که امکان نمایش به دو صورت Landscape و Portrait برای این مانیتور عریض فراهم شده است.کار با این نمایشگر بسیار ساده بوده و با پورت خروجی Audio فایل ها و ویدئوهای صوتی خود را همراه با تصاویر جذاب پخش کنید.جهت نصب و راه اندازی در فضای دلخواه از کارشناسان  کمک بگیرید. مانیتور 43SL5E LG به صورت (W×H×D) 969.6x563.9x54 میلیمتر نمایش داده میشود و وزنی معادل 10.0 کیلوگرم دارد و به راحتی بر روی دیوار و تابلو ها نصب میشود. همانند هر دستگاه دیگری جهت نصب نیاز به برق شهری دارد که با ولتاز 100 تا 240 ولت و فرکانس 60/50 هرتز شروع به کار میکند.

ویژگی و امکانات استفاده از مانیتور ال جی 43SL5E

روش های نگهداری از مانیتورهای صنعتی از موارد مهمی است که کاربران باید به آن توجه داشته باشند، چرا که در صورت هر گونه اشتباه و استفاده نادرست منجر به خرابی مانیتور خواهد شد.شرکت ال جی راهکارهایی را جهت افزایش طول عمر دستگاه و بهبود عملکرد بهتر آن، دمای عملیاتی مناسب بین 0 تا 40 درجه سانتیگراد و رطوبت بین 10 درصد تا 80 درصد را برای این دستگاه توصیه کرده است. مانیتور صنعتی 43SL5E از پورت های متنوع HDMI، DVI-D، RGB، Audio، USB، RS232C و RJ45 پشتیبانی میکند. با آگاهی از کاربردهای متنوع این مانیتور عریض، نصب آن در مراکز خرید، مراکز تجاری، مراکز فروش، رستوران ها و ... در رونق کسب و کارها نقش بسزایی خواهد داشت.مرکز ماشین های اداری یکی از تامین کنندگان در این حوزه محصول فوق را با با کیفیت بسیار بالا با گارانتی اصلی برای مشتریان گرامی فراهم کرده است.با خرید این نمایشگر بزرگ از لوازم جانبی ان نظیر کنترل از راه دور، کابل برق، کابل RGB و دفترچه راهنما در میکنید.

ابعاد         969.6x563.9x54 میلیمتر

وزن         10.0 کیلوگرم

نوع نمایشگر           43" LED

رزولوشن 1920x1080 FHD

شدت روشنایی         427cd/m²

پورت اتصال           HDMI، DVI-D، RGB، Audio، USB، RS232C ، RJ45

مصرف برق           75 وات

لوازم جانبی             کنترل از راه دور، کابل برق، کابل RGB، IR Receiver

دلایل اعتماد به ما