درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 404

مانیتور صنعتی سامسونگ 10 اینچی مدل DB10d

نمایشگر DB10D مجموعه ای از ویژگی های حرفه ای را به صورت فاکتور جمع و جور به شما ارائه می دهد تا بتوانید به راحتی نیازهای مختلف مشتری را برآورده کنید. این نمایشگرهای کوچک برای تحویل محتوای سفارشی به مشتری ها برای داشتن یک تجربه  نزدیک و شخصی تر با توانایی جا دادن در کوچکترین فضاها و جلب توجه بیننده در سطح چشم ، ایده آل هستند. به علاوه DB10D قابلیت اطمینان بالایی را برای صفحه نمایش در سطح حرفه ایدارد  که می توانید روی آن حساب کنید.

Samsung - سامسونگ

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

تحویل محتوا بدون دردسر

این مانیتور صنعتی نصب و پیکربندی راحتی دارد و در فضاهای کوچک به آسانی می توانید علامت گذاری کنید. بدون نیاز به یک رایانه یا مدیا پلیر جداگانه برای ساده سازی علامت های دیجیتال و بهبود کل هزینه مالکیت (TCO) را از بین می برد. برای افزایش کارایی، استقرار محتوا بدون رایانه شخصی توسط پلاگین و  USB ساده می شود.

سرعت بخشیدن به عملکرد کسب و کار با  SSSP

علامت های دیجیتال DB10D توسط یک SSSP نسل دوم جاسازی شده قابل توجهی به روز شده است. پردازنده چهار هسته ای جدید SoC به طور قابل ملاحظه ای عملکرد را با سرعت پردازش بسیار سریعتری برای پیام رسانی غنی و یکپارچه بهبود می بخشد.

علامت های دیجیتال را به صورت بی سیم در هر مکان و هر زمان در دستگاه تلفن همراه مدیریت کنید

با استفاده از یک ماژول Wi-Fi داخلی، کاربران می توانند با استفاده از دستگاه های تلفن همراه برای مدیریت راحت محتوا ، محتوا را  با علامت گذاری دیجیتال کنترل و توزیع کنند. امکان ارسال و برنامه ریزی محتوا از یک دستگاه تلفن همراه، به جای قرار دادن رایانه ای که به علامت دیجیتال متصل است یا یافتن اتصالات کابل مناسب ، مدیریت نمایش را ساده می کند.

با استفاده از رابط کاربری خانگی ساده ، ابزارها و الگوها ، علامت های دیجیتالی را به راحتی مدیریت کنید

کنترل بصری توابع علامت گذاری دیجیتال را با یک رابط کاربری صفحه اصلی (UI) که به راحتی قابل دسترسی است و می توانید با دسترسی سریع به توابع اغلب استفاده شده و تنظیمات منو ، سفارشی کنید. با ایجاد و ارائه آسان و موثر پیام خود با 100 نوع الگوی از پیش طراحی شده گنجانده شده برای بازارهای عمودی مختلف ،که باعث می شود در وقت و تلاش خود صرفه جویی کنید.

قابلیت های کنترل محتوا را بدون نیاز به رایانه شخصی جداگانه تقویت کنید

نسل دوم SSSP با فناوری چهار هسته ای ، SoC قابلیت های خوبی را فراهم می کند و از ویژگی DataLink بدون رایانه پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد مدیریت محتوای مفصل را انجام دهید. با خرید یک سرور DataLink و یک ماژول توسعه یافته DataLink بدون نیاز به ماژول جداگانه SBB یا Plug-in (PIM) می توانید به راحتی محتوا را بازیابی و به روز کنید.

از مشاهده گسترده تصاویر بهینه شده برای مکان اطمینان حاصل کنید

سامسونگ صفحه نمایش DB10D را با چندین ویژگی مهندسی کرده است که کیفیت تصویر عالی را تضمین می کند. مخاطبان می توانند به لطف زاویه دید بسیار گسترده با صفحه WVA ، صفحه را تقریباً از هر کجا به وضوح مشاهده کنند. علاوه بر این ، از حالت های مختلف تصویر می توان برای انواع محیط ها استفاده کرد تا کیفیت بهینه را برای مکان مناسب بدست آورد. اینها شامل رنگ غنی و بافت دقیق برای تبلیغ محصولات در یک فروشگاه یا مرکز خرید ، متن و فیلم واضح برای ارائه اطلاعات و مارک تجاری در یک دفتر یا مدرسه ، به علاوه تغییرات برنامه ریزی شده متن جدول زمان و تبلیغات ویدیویی برای یک ترمینال حمل و نقل است.

دلایل اعتماد به ما