درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

مانیتور صنعتی سامسونگ 50 اینچی مدل QM50

مانیتور صنعتی سامسونگ مناسب برای تبلیغات با صفحه نمایش با‌کیفیت قابل استفاده برای مغازه‌ها، مارکت‌ها و مراکز خرید‌ برای معرفی و تبلیغات اجناس است.

مانیتور صنعتی SAMSUNG  ، مانیتوری از محصولات سامسونگ محسوب می شود که در گروه مرغوب ترین ها جا خوش کرده است، وضوع تصویر بالایی دارد و تصاویر را با روشنایی قابل تحسینی به نمایش می گذارد.

Samsung - سامسونگ

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

 از آن جا که برای استفاده های تجاری و صنعتی تولید شده می تواند 24 ساعته و در تمام ساعات روز تصاویر را در برابر دیدگان کاربران قرار دهد و پیام شما را به دست مخاطب برساند.

تفاوتی ندارد آسمان آفتابی باشد یا ابری، هوا مملو از گرد و غبار باشد یا صاف، مانیتور صنعتی SAMSUNG  در هر شرایطی نمایش اطلاعات را با وضوح بالا انجام می دهد. محدوده دمایی تعریف شده برای این دستگاه 0 تا 40 درجه سانتی گراد است و دارای مدیا پلیر تایزن می باشد.

بررسی تخصصی محصول

مانیتور صنعتی SAMSUNG مدل  QM50  ، با صفحه نمایشی 50 اینچی و رزولوشن 1080x1920 dpi محتوا را به تصویر می کشد، قابل استفاده در فروشگاه های بزرگ و مراکز تجاری است و مناسب برای اتاق های مانیتورینگ و کنترل قلمداد می گردد. کنتراست ثبت شده برای مانیتور صنعتی SAMSUNG مدل QM50 اینچ، 1:4000 می باشد و با زاویه دید 178 درجه به عنوان یک نمایشگر بزرگ صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

با مانیتور صنعتی SAMSUNG مدل QM50 ، حتی در مکان هایی که میزان نور مطلوب نیست باز هم مشاهده تصویر با وضوح و روشنایی مناسب امکان پذیر خواهد بود. این مانیتور صنعتی موفق به اخذ تأییدیه IP5X شده است که کارایی بالا و عملکرد مناسب آن را تأیید می کند. بر اساس این تأییدیه، مانیتور صنعتی SAMSUNG  ، در برابر شرایط محیطی تاب می آورد و نسبت به گرد و خاک نیز مقاوم است. از آن جا که این نمایشگر های بزرگ عموما در مکان های پرتردد و شلوغ نصب می شوند، جذب گرد و غبار همیشه از نگرانی خریداران این محصول بوده است به گونه ای که گاها صاحبان چنین مانیتور هایی ناگزیر به خرید و استفاده از دستگاه ها و ابزار هایی خاص جهت پاک کردن این گرد و غبار ها می شوند. مانیتور صنعتی SAMSUNG مدل QM50  با کسب این تأییدیه خیال شما را آسوده کرده است.

توأمان می تواند سه فیلم را پخش نماید و از قابلیت گرافیک سه بعدی بهره مند است. دارای گیرنده مرکزی است و ضد انعکاس خوانده می شود، به عبارتی بازتاب نور از صفحه نمایش مزبور، خواندن مطالب را دشوار نمی سازد. با وجود این قابلیت، مشاهده اطلاعات از مانیتور صنعتی SAMSUNG مدلQM50  اینچ، حتی در مکان های پر چراغی چون فرودگاه هم ساده و آسان خواهد بود.

توسط شرکت عرضه می گردد. شرکت ماشین های اداری به عنوان نمایندگی فروش مانیتور صنعتی SAMSUNG مدل QM50، آماده پاسخگویی به شما مشتریان عزیز است.

نماد اعتماد الکترونیکی