درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

مانیتور صنعتی ال جی 43 اینچی مدل 43SM5D

مانیتور صنعتی LG 43SM5D با نام تجاری "Smart Platform Display"، یکی از محصولات تولیدی شرکت ال جی است. مانیتور صنعتی ال جی سری SM5D با هدف امکان نمایش تصاویر صنعتی یا محصولات و فعالیت های مربتط با کسب و کارها طراحی و تولید شده است.

LG - ال جی

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مانیتور صنعتی LG 43SM5D با نام تجاری "Smart Platform Display"، یکی از محصولات تولیدی شرکت ال جی است. مانیتور صنعتی ال جی سری SM5D با هدف امکان نمایش تصاویر صنعتی یا محصولات و فعالیت های مرتبط با کسب و کارها طراحی و تولید شده است. با استفاده از این مانیتور صنعتی، کاربران قادر هستند از طریق نرم افزار مخصوص ال جی، برنامه های کاربردی خود را مدیریت و برنامه ریزی کنند.

با استفاده از مانیتور صنعتی ال جی مدل 43SM5D، می توانید محتوای مورد نظر خود را از طریق اتصال به شبکه بی سیم Wi-Fi مدیریت کنید. مانیتور صنعتی ال جی قابلیت پشتیبانی از پروتکل های مبتنی بر شبکه را دارد. مرکز ماشینهای اداری کیومیتا به عنوان یکی از مجموعه های فعال در زمینه تأمین تجهیزات صنعتی و فروشگاهی، مانیتور صنعتی LG 43SM5D را با قیمت مناسب و کیفیت عالی برای مشتریان فرآهم کرده است

مانیتور صنعتی LG 43SM5D با کارایی فوق العاده قادر است چند عملیات را به طور همزمان انجام دهد. این مانیتور امکان نمایش تصاویر را با کیفیت عالی و بدون نیاز به یک منبع پخش کننده ویدیویی یا صوتی خارجی را برای کاربر فرآهم می سازد.

یکی از امکانات اصلی و بسیار کاربردی مانیتور صنعتی ال جی مدل 43SM5D، قابلیت نمایش تصاویر به دو شکل PBP و PIP است؛ قابلیت PBP در اصلاح، Picture By Picture، به معنای نمایش دو تصویر با ابعاد بزرگ در کنار هم است؛ قابلیت PBP یا در اصلاح، Picture In Picture به معنای نمایش یک تصویر، روی تصویر اصلی است؛ در حالت دوم، یکی از تصویرهای نمایشی روی مانیتور صنعتی ال جی ابعاد کوچک تری نسبت به تصویر اصلی دارد. برای تنظیمات این قسمت می توانید از خدمات پشتیبانی شرکت کیومیتا بهره مند شوید.

یکی دیگر از ویژگی های مانیتور صنعتی ال جی مدل 43SM5D، قابلیت نمایش فهرست مطالب و محتویات به دو صورت Portrait و landscape است. با این ویژگی می توانید تصاویر و توضیحات بیشتری از آن را برای بیننده به نمایش بگذارید. این حالت ها از طریق منوی تنظیمات دستگاه قابل مدیریت هستند. اگر در تنظیمات نرم افزاری مانیتور صنعتی ال جی با مشکل مواجه شدید می توانید از راهنمایی های متخصصان شرکت کیومیتا بهره مند شوید.

فهرست داخل نرم افزار و قابلیت های کاربردی مانیتور صنعتی ال جی مدل 43SM5D را می توانید در حالت EZ تنظیم کنید و از کار کردن با آن لذت ببرید.

مشخصات فنی مانیتور صنعتی LG 43SM5D

مانیتور صنعتی ال جی مدل 43SM5D دارای یک صفحه نمایشگر مسطح 43 اینچی است که با کنتراست رنگ 16:9 و رزولوشن 1920x1080 (FHD) قادر است بهترین نمایش را برای کاربر ارائه دهد. این مانیتور صنعتی از پورت های HDMI، DVI، RGB و پورت های صوتی پشتیبانی می کند. با خرید این دستگاه از مرکز ماشینهای اداری کیومیتا، ملزومات مورد نیاز برای نصب آن را نیز دریافت خواهید کرد.

ابعاد صفحه مانیتور صنعتی ال جی 43SM5D به صورت 969/6x563/9x38/6 mm (WxHxD)  نمایش داده می شود و وزن آن به علاوه پایه، برابر با 9.8 کیلوگرم می باشد. اسپیکر، پایه، حسگرها، پخش کننده صوت و تصویر، بسته OPS و ... برای نصب مانیتور صنعتی ال جی لازم است.

نماد اعتماد الکترونیکی