درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

دوربین مداربسته آنالوگ داهوا مدل DH-HAC-HDW1400MP

داهوا مدل DH-HAC-HDW1400MP یکی از پرفروش‌ترین و با کیفیت‌ترین در عین حال ارزان‌ترین قیمت، نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است، در ادامه با دیجی همکار (مرجع فروش دوربین مداربسته) برای بررسی تخصصی این محصول همراه باشید. مدل های متنوع دوربین مداربسته باعث شده که اغلب کاربران در انتخاب مدل مورد نظر خود دچار سردرگمی و تردید زیادی شوند و نتوانند آن چیزی که نیاز اصلی آنها را رفع می کند پیدا کنند. البته این موضوع در مورد انتخاب یک دوربین مداربسته دام با لنز ثابت 4 مگاپیکسلی و برد دید در شب خوب کمی آسانتر است چون مدلهای زیادی نیستند که با لنز ثابت بتوانند محدوده وسیعی را تحت پوشش خود قرار دهند. دوربین مداربسته آنالوگ دام داهوا مدل DH-HAC-HDW1400MP دقیقا همان چیزیست که انتظار آن را دارید.

Dahua - داهوا

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

طراحی بدنه دوربین دام مدل DH-HAC-HDW1400MP از جمله پرطرفدارترین دوربین های مداربسته دام قرار دارد. بدنه  ی فلزی این دوربین مداربسته از دو تکه تشکیل شده که برای نصب باید آنها را از هم جدا کرد. شما با خرید این دوربین مداربسته سبک وزن ترین دوربین مداربسته HD-CVI را در اختیار خواهید داشت. وزن این دوربین مداربسته طبق اعلام داهوا 350 گرم می باشد. ابعاد در نظر گرفته شده برای دوربین مداربسته اچ دی سی وی آی مدل DH-HAC-HDW1400MP دقیقا 93.4×79.4 میلی متر است که نشان از یک دوربین مداربسته جمع و جور دارد.

کیفیت تصویر داهوا مدل DH-HAC-HDW1400MP

دوربین دام 4 مگاپیکسل داهوا مدل DH-HAC-HDW1400MP از حسگر تصویر 1/3 اینچی 4 مگاپیکسل CMOS که می تواند تصویر 4 و 2 مگاپیکسلی را در هر دو سیگنال ویدئویی 50 هرتز با سرعت 25 فریم و 60 هرتز با سرعت 30 فریم بر ثانیه فشرده و ذخیره نماید و به شما این اطمینان را می دهد که از کیفیت تصویری ایده آل برخوردار خواهید بود. این مدل می تواند در حداقل نور ممکن تصویر رنگی را برای شما ذخیره کند و کافیست حداقل 0.03 لوکس نور برای آن وجود داشته باشد تا AGC فعال شود و نویز موجود در صفحه کاهش یابد.

در تاریکی مطلق و هنگامیکه نوری در محیط وجود نداشته باشد بلافاصله فیلتر مادون قرمز این دوربین عمل خواهد کرد و شما می توانید از حالت دید درشب استفاده کنید و تصاویر را به صورت سیاه و سفید مشاهده نمایید. محدوده ی تحت پوشش در حالت دید درشب با شرایط ایده آل 30 متراست که این شاهکار داهوا را جزو دوربین های مداربسته با برد درشب خوب قرار می دهد. استفاده از تکنولوژی SMART IR برای رفع سفیدی بیش از حد تصویر در فاصله ی نزدیک باعث ارتقا کیفیت این مدل شده است. این دوربین می تواند تصاویر را با سرعت شاتر 1/3 بر ثانیه تا 1/100000 ثانیه ثبت می کند و قادر است از دو نوع فشرده سازی MJPEG/H.264 استفاده کند. لازم به یادآوریست که شما می توانید تنظیمات تصویر را به طور کامل برای این دوربین برنامه ریزی کنید . بخش های مهم و قابل تغییر مانند DWDR ، BLC ، HLC و روشنایی هستند.

فاصله کانونی تصویر

فاصله ی کانونی تصویر در دوربین داهوا مدل DH-HAC-HDW1400MP دقیقا 3.6 میلی متر است و شما زاویه ی دید حدودا 84.8 درجه ای را در اختیار دارید چرخش افقی 360 درجه ای و همچنین چرخش سراریزی 90 درجه ای این امکان را ایجاد می کند تا براحتی بتوانید محدوده مورد نیاز خود را تحت پوشش قرار دهید. با این فاصله ی کانونی بهتر است دوربین مداربسته را در ارتفاعی حداقل 2.5 تا 3 متری از سطح زمین قرار دهید تا اشراف خوبی به محیط داشته باشد. ضمنا داهوا برای این مدل دو فاصله کانونی دیگر نیز تولید کرده است که لنزهای با فاصله کانونی 2.8 میلی متر با زاویه ی دید 99.7 درجه ای و 6 میلی متر با زاویه ی دید 52.5 درجه ای هستند.

نماد اعتماد الکترونیکی