درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-SD29204UE-GN

به طور کلی دوربین های دام معمولاً اولین انتخاب افراد برای محیط های مسقف و سر پوشیده اند. این دوربین ها به دلیل ویژگی های ظاهری و فنی منحصر به فردشان مانند طراحی گنبدی شکل، امکان چرخش، زاویه دید باز و غیر قابل تشخیص شان برای اماکنی چون ادارات، فروشگاه ها، محیط داخلی مجتمع های مسکونی، داخل خانه و… به کار می روند.

Dahua - داهوا

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

به طور کلی دوربین های دام معمولاً اولین انتخاب افراد برای محیط های مسقف و سر پوشیده اند. این دوربین ها به دلیل ویژگی های ظاهری و فنی منحصر به فردشان مانند طراحی گنبدی شکل، امکان چرخش، زاویه دید باز و غیر قابل تشخیص شان برای اماکنی چون ادارات، فروشگاه ها، محیط داخلی مجتمع های مسکونی، داخل خانه و… به کار می روند.

اگر قابلیت تشخیص چهره به طور واضح و ثبت جزئیات کوچک موجود در تصویر برایتان از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین قطعاً یک دوربین مدار بسته دام از نوع تحت شبکه نیازهای بیشتری از شما را نسبت به دوربین های آنالوگ تحت پوشش خود قرار می دهند.

دوربین مداربسته IP دام داهوا DH-SD29204UE-GN با طراحی بدنه بسیار ساده و مینیمال و بهره مندی از لنزی وریفوکال با قبلیت زوم چهار برابری و همچنین پشتیبانی از دید در شب و تکنولوژی استارلایت یکی از کارآمد ترین تولیدات شرکت بزرگ داهوا به حساب می آید. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و قابلیت های این دوربین تا انتهای مطلب با الرت ایران همراه بمانید.

مشخصات کلی دوربین مداربسته IP دام داهوا DH-SD29204UE-GN

این دوربین 0.95 کیلوگرمی دارای بدنه ای یکپارچه فلزی بوده و بنابراین در برابر عوامل مخرب بیرونی به خوبی مقاوم می باشد. طبق مشخصات ارائه شده توسط شرکت داهوا، توان مصرفی این دوربین 10 وات بوده و به هنگام فعالیت ال ای دی های مادون قرمز دید در شب، این عدد تا 13 وات افزایش می یابد.

کاربر می تواند به جهت انتقال تصویر زنده و مدیریت آن ها از نرم افزار هایی چون Smart PSS، DSS و DMSS استفاده نماید و در صورت تمایل آن ها را به صورت آنلاین بر روی مرورگر های اینترنت اکسپلورر، کروم، فایرفاکس و سافاری به نمایش در آورد. پشتیبانی از یک عدد کارت حافظه جانبی تا حداکثر ظرفیت 128 گیگابایتی نیز از دیگر ویژگی های قابل توجه این دوربین می باشد.

کیفیت تصویر و مشخصات لنز

این مدل از دوربین های شرکت داهوا به یک لنز CMOS با سایز 1/2.8” مجهز بوده و رزولوشن تصویر آن نیز 1080p HD و 2 مگاپیکسل گزارش شده است. به غیر از این موارد، نرخ فریم این دوربین نیز که برابر 25/30 فریم بر ثانیه بوده، موجب می شود تا هیچ لحظه ای به دور از چشمان شما باقی نماند. دوربین مداربسته IP دام داهوا مدل DH-SD29204UE-GN از 4 عدد ال ای دی مادون قرمز بهره می برد و مسافت تحت پشتیبانی پرتو های تابیده شده توسط این دوربین نیز تا حداکثر 30 متر می باشد.

فاصله کانونی لنز این دوربین بین 2.7 تا 11 میلی متر متغیر بوده و حداکثر عدد دیافراگم آن نیز f.1.6 گزارش شده است. این لنز از زوم اپتیکال 4 برابری پشتیبانی کرده و زاویه دید آن نیز در حالت ثابت 112.5 درجه می باشد. طبق تست های انجام شده این دوربین حضور یک مورد خاص را در فاصله 120 متری تشخیص داده، در فاصله 48 متری مشاهده کرده، در فاصله 24 متری به طور ویژه تشخیص می دهد و در فاصله 12 متری نیز کاملاً شناسایی می کند.

پشتیبانی از تکنولوژی استارلایت

این تکنولوژی که داهوا برای جبران کمبود نور در محیط های تاریک از آن استفاده کرده است، روشنایی تصاویر تهیه شده در فضاهای کم نور را تضمین کرده و از این بابت نگرانی را برای شما باقی نمی گذارد. فناوری استارلایت استفاده شده در این دوربین کمک می کند تا حساسیت لنز نسبت به نور افزایش یافته و به این ترتیب کوچک ترین جزئیات نیز کاملاً واضح و به صورت رنگی قابل رؤیت باشند. به محض آن که نور موجود در محیط به کمتر از 0.005 لوکس کاهش یابد، تنظیمات دوربین به طور خودکار این تکنولوژی را فعال کرده و آماده به کار می کند.

دامنه دینامیک گسترده

به طور کلی به تفاوت میزان روشنایی بین تاریک ترین و روشن ترین نقاط قابل تشخیص در یک تصویر دامنه دینامیک گفته می شود. به لطف وجود تکنولوژی True WDR، این دامنه در این دوربین محدوده وسیعی را شامل شده و به همین دلیل نیز در روشن ترین زمان های روز و تاریک ترین محیط ها نیز این دوربین همچنان بیشترین جزئیات ممکن را با چشمان تیزبین خود رصد کرده و ثبت می نماید. حضور سنسور های پیشرفته و ویژه ای که مسئول فعالیت این تکنولوژی هستند، موجب شده تا روشنایی و کنتراست بسیار بالا در تصاویر ذره ای از کیفیت آن ها نکاهد.

پشتیبانی از چرخش PTZ

دوربین مداربسته IP دام داهوا مدل DH-SD29204UE-GN از قابلیت چرخش PTZ پشتیبانی کرده و به این ترتیب وسعت بسیار بیشتری نسبت به زاویه دید عادی خود را تحت کنترل کاربر می گذارد. محدوده چرخش Pan/Tilt این دوربین برای محور افقی از 0 تا 360 درجه و و برای محور عمودی بین 0 تا 90 درجه گزارش شده است. به لطف این زاویه دید وسیع، کاربر می تواند از راه دور و حتی از طریق لپ تاپ یا گوشی موبایل خود نیز دستور چرخش دوربین را صادر کرده و در هر لحظه از شرایط محیط مطلع باشد.

سایر مشخصات دوربین مداربسته IP دام داهوا DH-SD29204UE-GN

·         پشتیبانی از سیستم کدگذاری و فشرده سازی 265/H.264/MJPEG

·         دارای قابلیت تشخیص چهره و حرکت افراد

·         امکان تشخیص اتصال IP ناشناس و دسترسی غیر مجاز

·         حمایت از 20 کاربر متصل به شبکه

·         مجهز به میکروفن داخلی

·         پشتیبانی از زوم دیجیتال 16 برابری

·         مجهز به فیلتر دید در شب ICR

·         اتصال با کانکتور های RJ-45 و کابل های شبکه

نماد اعتماد الکترونیکی