درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-IPC-T1B40P

دوربین مداربسته DH-IPC-T1B40P دارای قدرت تصویربرداری 4 مگاپیکسل با رزولیشن (1440×2560) می باشد. اين دوربين از جريان H.265 براي فشرده سازي پشتيباني ميکند.

Dahua - داهوا

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دوربین مداربسته DH-IPC-T1B40P دارای قدرت تصویربرداری 4 مگاپیکسل با رزولیشن (1440×2560) می باشد. اين دوربين از جريان H.265 براي فشرده سازي پشتيباني ميکند.

شرکت داهوا تکنولوژی، ارائه دهندهٔ راهکارها و محصولات سیستم نظارت تصویری به سراسر جهان می‌باشد که در سال ۲۰۰۱ تأسیس شد. مجموعه محصولات این شرکت شامل مجموعه‌ای کامل از سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای امنیتی پیشرفته که از دوربین، هارد و کنترلر گرفته تا مانیتور می‌باشد. بعلاوه، این شرکت راهکارهای سیستم‌های هوشمند ترافیک، خانه هوشمند و غیره را نیز ارائه می‌دهد.

EZ-IP محصولات تحت شبکه را با عملکرد فوق العاده و سادگی ارائه می دهد که برای برنامه های کوچک تا متوسط مانند امنیت خانه یا مسکن ، فروشگاه های کوچک خرده فروشی و سایر برنامه های معمولی مناسب است. در عین حال ، EZ-IP با ماهیت آسان برای استفاده و مقرون به صرفه بودن ، گزینه مناسبی برای مهاجرت از سیستم آنالوگ به سیستم تحت شبکه ارائه می دهد.

محصولات EZ-IP کاملاً با کیفیت داهوا مطابقت دارند. از اجزای پایدار و قابل اطمینان استفاده می شود و آزمایش های مختلفی مانند ضد لرزش ، مقاومت در برابر آب و آزمایش های پیر شدن برای اطمینان از استانداردهای کیفیت داهوا انجام می شود.

سنسور مورد استفاده در دوربین داهوا DH-IPC-T1B40P حسگر قدرتمند 1/3 اینچی CMOS پیشرفته است. سرعت پردازش تصویر در دوربین داهوا DH-IPC-T1B40P

20 فریم در 4 مگاپیکسل

یکی از فاکتور هایی که در دوربین مدار بسته حرفه ای نیاز است برد دید در شب می باشد که داهوا DH-IPC-T1B40P تا طول 30 متر را پشتیبانی می کند و در دسته دوربین های حرفه ای از نشر دید در شب قرار گرفته است و دارای استاندارد IP67 می باشد(ضد غبار و ضد آب)

لنز ثابت 2.8 میلی متر ( 3.6 میلی متر اختیاری ) و پشتیبانی از حافظه جانبی microSD از قابلیت های خاص این دوربین است.

با دوربین DH-IPC-T1B40P بوسیله برد 30 متری و کیفیت تصویر 4 مگاپیکسلی می توان محیط تحت پوشش دوربین را به خوبی اداره و کنترل کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی