درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-HAC-HFW1500THP-I8

دوربین مداربسته داهوا 5 مگاپیکسل مدل DH-HAC-HFW1500THP-I8 از تولیدات شرکت داهوا است که از نوع بولت می باشد و با قابلیت های کاربری منحصر به فردی ارائه شده است. این محصول با رزولوژن تصویر 5 مگاپیکسل است که قادر است تصاویری با کیفیت بالا را ثبت نماید. دوربین های مدار بسته را بر اساس نحوه انتقال تصویر، می توان به دو دسته ی دوربین های مداربسته IP و AHD تقسیم کرد که علاوه بر این، نوع دیگری از دوربین، با نام HCDVI توسط داهوا تولید و عرضه شده که منحصرا توسط این شرکت روانه بازار شده است. 

Dahua - داهوا

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دوربین مداربسته داهوا 5 مگاپیکسل مدل DH-HAC-HFW1500THP-I8 از تولیدات شرکت داهوا است که از نوع بولت می باشد و با قابلیت های کاربری منحصر به فردی ارائه شده است. این محصول با رزولوژن تصویر 5 مگاپیکسل است که قادر است تصاویری با کیفیت بالا را ثبت نماید. دوربین های مدار بسته را بر اساس نحوه انتقال تصویر، می توان به دو دسته ی دوربین های مداربسته IP و AHD تقسیم کرد که علاوه بر این، نوع دیگری از دوربین، با نام HCDVI توسط داهوا تولید و عرضه شده که منحصرا توسط این شرکت روانه بازار شده است. این تکنولوژی مجموعه تصاویر را بر بستر آنالوگ و به صورت HD عرضه می کند که می توان گفت اصلی ترین رقابت را با دوربین های HDTVI هایک ویژن دارد و با توجه به انتخاب کاربران، تصاویر را به صورت 1080 و یا 750 ارائه می کند. داهوا با در نظر گرفتن طراحی های متنوع و کیفیت بالای دوربین ها، نمونه های منحصر به فردی عرضه کرده که برای اماکن مختلفی استفاده می شود و علاوه بر حفظ امنیت، امکان کنترل محیط را در اختیار کاربران قرار می دهد. در ادامه به توضیح و بررسی کلیه ویژگی های ظاهری و فنی یکی از محصولات داهوا با عنوان دوربین مداربسته 5 مگاپیکسل مدل DH-HAC-HFW1500THP-I8 خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید:

مشخصات ظاهری دوربین مداربسته داهوا 5 مگاپیکسل مدل DH-HAC-HFW1500THP-I8

یکی دیگر از نمونه های بولت داهوا، دوربین مداربسته ی مدل DH-HAC-HFW1500THP-I8 است که با طراحی زیبا و خاصی در ابعاد 70*70*180 میلی متر و با وزن 0.6 کیلوگرم ارائه شده است. این محصول سفید رنگ و دارای جنس بدنه پلاستیک است که مقاومت بالایی در مقابل رطوبت و خشکی هوا دارد و با کنترل گرد و غبار محیط، تصاویری همیشه با کیفیت را ارائه می دهد. در قسمت میانی بدنه، لنز دوربین قرار گرفته و ال ای دی های دید در شب، اطراف لنز واقع شده اند تا حتی در تاریکی شب نیز تصاویر با کیفیتی را به نمایش در آورند. این محصول قابل نصب به روی سقف یا به روی دیوار می باشد.

مشخصات فنی و کاربری دوربین مداربسته داهوا 5 مگاپیکسل مدل DH-HAC-HFW1500THP-I8

دوربین مداربسته داهوا 5 مگاپیکسل مدل DH-HAC-HFW1500THP-I8 همانطور که در مدل محصول آمده است، دارای رزولوشن تصویر 5 مگاپیکسلی است و با سنسور 1/2.7 اینچی CMOS همچنین فاصله کانونی ثابت 3.6 میلی متر عرضه شده و می تواند جزئیات قابل توجهی از محیط را با رنگ های سیاه و سفید به نمایش در می آورد. این دوربین مدار بسته داهوا با حدود 80 متر دید در شب هوشمند و استفاده از ال ای دی های پر قدرت دید در شب، امکان تصویربرداری با وضوح بالا را در هنگام تاریکی با ثبت 55/30 فریم را از هر ثانیه میسر می سازد. از دیگر ویژگی های این محصول داشتن استاندارد IP67 می باشد، که عدد 6 نشانگر مقاومت دوربین در برابر نفوذ گرد و غبار مقاوم همچنین عدد 7 نشانگر مقاومت در برابر اثرات غوطه وری در آب است. علاوه بر این، تجهیز به منوی OSD چند زبانه، خروجی HD و SD از دیگر قابلیت های فنی این محصول است که امکانات کاربری درخور توجهی هستند. کابل کشی این دوربین مدار بسته داهوا بر بستر RG95 انجام می گیرد و انتقال انرژی و تصویر در یک رشته با کمک POC است. همچنین حداکثر میزان برق مصرفی دوربین آنالوگ اچ دی 5.7W می باشد.

نتیجه گیری و گارانتی دوربین مداربسته داهوا 5 مگاپیکسل مدل DH-HAC-HFW1500THP-I8

شرکت داهوا چین با سابقه ای 20 ساله در تولید و عرضه انوع تجهیزات دوربین مدار بسته، با در نظر گرفتن خلاقیت و طراحی های زیبا، همچنین استفاده از بروزترین تکنولوژی عصر حاضر، توانسته در بازار های جهانی به مثالی بی بدیل از عرضه کنندگان انواع دوربین های مدار بسته تبدیل شود. این شرکت با ارائه ی دوربین های HCDVI ، محصولاتی انحصاری با عملکرد متفاوت نسبت به همتایان خود، تولید نموده است. دوربین مداربسته داهوا 5 مگاپیکسل مدل DH-HAC-HFW1500THP-I8 نمونه ای از محصولات این شرکت است که با قابلیت های کاربری در خور توجهی در اختیار مشتریان قرار دارد. همچنین محصولات این شرکت دارای ۲ سال گارانتی و ضمانت می باشند که از زمان ثبت تاریخ فروش قابل اجراست. در ادامه نگاهی کلی به ویژگی های این دوربین مداربسته داهوا مدلDH-HAC-HFW1500THP-I8 خواهیم داشت:

دوربین مداربسته داهوا DH-HAC-HFW1500THP-I8

دارای سنسور 1/2.7 اینچیCMOS

دارای دید در شب 80 متری هوشمند سیاه و سفید

دارای لنز ثابت 3.6 میلی متری

دارای رزولوشن تصویری 5 مگاپیکسل

دارای ابعاد 70*70*180 میلی متر

مجهز به بدنه پلاستیکی با استاندارد مقاومتی IP67

دارای منوی OSD چند زبانه

مجهز به خروجی HD و SD

عملکرد در دمایی بین 30- تا 60+

دارای وزن 0.6 کیلوگرم

دارای گارانتی و خدمات پس از فروش 2 ساله

نماد اعتماد الکترونیکی