درباره فروشگاه: تجارت صبایار
تعداد محصولات: 398
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

دوربین مداربسته داهوا مدل DH-IPC-B1B20P

به دلیل نوع طراحی این دوربین بولت میتوان از آن به صورت Outdoor استفاده نمود . در واقع از این دوربین مداربسته می توان در مغازه ها ، پارکینگ ها ادارات و … استفاده نمود . همچنین از این محصول میتوان به عنوان دوربین مداربسته منزل نیز استفاده نمود .

 

Dahua - داهوا

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دوربین مدار بسته تحت شبکه داهوا مدل Dahua IPC-B1B20P-L از سری دوربین های بولت داهوا می باشد که از رزولوشن 2 مگاپیکسلی برخوردار بوده و می تواند فضاهای باز نصب و مورد استفاده قرار گیرد . حسگرهای این دوربین مداربسته IP از نوع Cmos می باشد و لنز آن به صورت ثابت طراحی شده است . همان طور که می دانید لنز های ثابت امکان فوکوس کردن تصویر را ندارند و زاویه دید دوربین کاملا ثابت می باشد .

این دوربین میتواند تصاویر را با فرمت +H.265 و H.265 فشرده نماید تا حجم تصاویر ذخیره شده کاهش یابد . این کار نیاز به هارد با حجم زیاد را کم می کند و باعث صرفه جویی در هزینه های اولیه می شود . همچنین قابلیت POE و دید در شب تا 30 متر در این دوربین مداربسته باعث استفاده گسترده آن می شود . علاوه بر رزولوشن بالای این دوربین مداربسته از تکنولوژی های DWDR, Day/Night(ICR), 3DNR, AWB, AGC, BLC جهت افزایش کیفیت تصویر استفاده می شود .

نماد اعتماد الکترونیکی