برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

موبایل آنر مدل Honor 5C

( )

گوشی آنر 5C دو سیم کارت

Honor 5C Dual SIM

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

گوشیآنر 5C دو سیم کارت با طراحی زیبا و خوش دست ، سخت افزار بسیار خوب و قیمت مطلوب خود نظر خریداران زیادی را به خود جلب کرده است.این گوشی با داشتن حسگر اثر انگشت بر قاب پشتی، امنیت بالایی را برای کاربرانش ایجاد می کند. بدنه فلزی این گوشی از جنس آلومینیوم است و حدود 156 گرم وزن دارد.

honor 5C

صفحه نمایش 5.2 اینچی گوشی آنر 5C دارای نمایشگر شیشه ای 2.5 بعدی با انحنای ملایم در لبه ها می باشد. رزولوشن این صفحه نمایش FullHD، یعنی 1080×1920 و از جنس IPS LCD با تراکم پیکسلی 424 پیکسل در اینچ است. این نمایشگر قابلیت دریافت 10 لمس هم زمان را داراست.

آنر 5 سی

پردازنده گوشی Honor 5C دارای دو پردازنده مرکزی 4 هسته ای کایرین 650 به همراه 2 گیگابایت رم می باشد که برنامه ها و بازی های سنگین را به سادگی اجرا می نماید. علاوه بر این گوشی آنر 5 سی دارای حافظه داخلی 16 گیگابایتی است که با استفاده از کارت حافظه جانبی تا 128 گیگابایت قابل افزایش است. همچنین پردازنده گرافیکی  این گوشی Mali-T880MP2 می باشد.

huawei 5 C

 گوشی Honor 5C دارای دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی خود می باشد. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که تصاویر واضح و با کیفیتی را ثبت می نماید. در هنگام عکس برداری با گوشی آنر 5 سی می توان از قابلیت هایی همچون عکاسی پانوراما، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه و HDR بهره برد.

هواوی آنر 5 سی

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به باتری غیر قابل تعویض 3000 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید نسخه 6.0 مارشمالو  اشاره کرد.

honor 5 C

نماد اعتماد الکترونیکی