برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

موبایل آنر مدل Honor 7C

( )

گوشی آنر 7C دو سیم کارت

 Honor 7C Dual SIM

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

گوشیآنر 7C دو سیم کارت با طراحی زیبا و خوش دست، بدنه ای از فلز براق، سخت افزار بسیار خوب و قیمت مطلوب خود نظر خریداران زیادی را به خود جلب کرده است.این گوشی دارای امنیت بالا از طریق حسگر اثر انگشت و همچنین سنسور تشخیص چهره به وسیله دوربین سلفی می باشد.

صفحه نمایش 5.99 اینچی گوشی آنر 7C دارای نمایشگر شیشه ای 2.5 بعدی با انحنای ملایم در لبه ها می باشد. رزولوشن این گوشی +HD، یعنی 1440×720 و از جنس IPS LCD لمسی خازنی با تراکم پیکسلی 269 پیکسل در اینچ است.

پردازنده گوشی هواوی Honor 7C دارای پردازنده 8 هسته ای اسنپ دراگون ۴۲۵ کوالکام به همراه 3 گیگابایت رم می باشد که برنامه ها و بازی های سنگین را به سادگی اجرا می نماید. علاوه بر این گوشی آنر 7 سی دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است که با استفاده از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت قابل افزایش است. همچنین پردازنده گرافیکی  این گوشی Adreno 506 می باشد.

 گوشی Honor 7C دارای دو دوربین اصلی 13 و 2 مگاپیکسلی بر روی قاب پشتی خود می باشد که که یکی از آن ها برای ثبت تصویر و دیگری برای تشخیص عمق آن است. دوربین سلفی این گوشی دارای سنسور 8 مگاپیکسلی است که تصاویر واضح و با کیفیتی را ثبت می نماید. در هنگام عکس برداری با گوشی آنر 7 سی  می توان از قابلیت هایی همچون عکاسی پانوراما، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه و HDR بهره برد. این گوشی قادر به فیلم برداری با کیفیت P 1080 و با سرعت 30 فریم بر ثانیه می باشد.

باتری 3000 میلی آمپر ساعتی این گوشی برای طول عمر بالا طراحی شده است، به طوری که حتی پس از 500 بار شارژ بیش از 80% ظرفیتش را حفظ نماید. از دیگر امکانات این گوشی می توان به سیستم عامل اندروید نسخه 8.0 اوریو و قابلیت اتصال هم زمان به دو دستگاه از طریق بلوتوث اشاره کرد.

نماد اعتماد الکترونیکی