برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

موبایل آنر مدل Honor 9 Lite

( )

گوشی  آنر 9 لایت دو سیم کارت

Honor 9 Lite Dual SIM

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

گوشیآنر 9 لایت (Honor 9 Lite Dual SIM) دو سیم کارت با ظاهر زیبا و لوکسی از فلز و شیشه، سخت افزار عالی و قیمت مطلوب خود نظر خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. فریم صفحه نمایش از فلز با روکش مات بسیار محکم و مقاوم و قاب جلویی و پشتی از فلز با روکش شیشه با حالت آیینه ای بسیار زیبا ساخته شده است.

این گوشی دارای نمایشگر 5.65 اینچی با رزولوشن FullHD، یعنی 1080×1920 و تراکم پیکسلی 428 پیکسل در هر اینچ می باشد. این پنل دارای فناوری IPS می باشد که تنها در گوشی های رده بالا استفاده می شود و تصویر را از زوایای مختلف قابل مشاهده می سازد. این نمایشگر یکی از بهترین نمایشگرهای LCD در میان نمایشگرهای موجود در بازار است. همچنین سرعت عکس العمل نمایشگر در مقابل لمس بسیار بالاست.   

پردازنده گوشی آنر 9 لایت دارای دو پردازنده 4 هسته ای های ‌سیلیکون کایرین 659 (HiSillicon Kirin 659)‌‌ به همراه 3 گیگابایت رم می باشد که برنامه ها و بازی های سنگین را به سادگی و بدون هیچ گونه هنگی یا مکث اجرا می نماید. علاوه بر این گوشی هواوی آنر 9 دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است که با استفاده از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت قابل افزایش است.

 گوشی Honor 9 Lite دارای دو دوربین اصلی 13 و 2 مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/2.2‌  بر روی قاب پشتی خود و مجهز به فلش LED می باشد. یکی از این دو دوربین رنگی و دیگری تک رنگ می باشد. با ترکیب تصاویر ثبت شده با این دو دوربین عکس هایی با کنتراست و جزئیات بالا ثبت می شود. دوربین تک رنگ این گوشی میتواند به تنهایی عکس های سیاه و سفید بسیار با کیفیتی ثبت نماید.استفاده از دو لنز برای عکاسی می تواند عمق میدان تصویر را تغییر دهد. دوربین سلفی آنر 9 لایت نیز دارای دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی می باشد. در هنگام عکس برداری با گوشی آنر 9 لایت می توان از قابلیت هایی همچون عکاسی پانوراما، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه و عکاسی HDR بهره برد.

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید نسخه 8.0 اوریو (Oreo) است که باعث عملکرد بسیار روان آن شده است.همچنین پشتیبانی از فایل های PDF ، نرم افزارهای مایکروسافت آفیس و مرورگر HTML5 از ویژگی های Honor 9 Lite می باشد.

از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به قابلیت پشتیبانی از OTG و باتری لیتیوم پلیمری 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که می تواند نمایشگر و تراشه پر مصرف آن را تا یک روز روشن نگه دارد.

نماد اعتماد الکترونیکی