برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

موبایل آنر مدل Honor 6X

( )

گوشی آنر 6X دو سیم کارت

Honor 6X Dual SIM

توجه: تا 24 ساعت بعد از خرید موبایل باید کد فعال سازی انجام شود، در غیر اینصورت آنلاین کالا هیچ مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

تماس بگیرید

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

گوشی آنر 6X  دو سیم کارت با ظاهر زیبا، سخت افزار خوب و قیمت مطلوب خود نظر خریداران زیادی را به خود جلب کرده است. این گوشی با ابعاد 150.9×76.2 میلی متر، چیزی حدود 162 گرم وزن دارد. قاب پشتی این گوشی برای آنتن دهی بهتر از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده است.

Honor 6x

 این گوشی دارای نمایشگر 5. 5  اینچی از نوع LCDبا رزولوشنFullHD، یعنی 1080×2160 و تراکم پیکسلی 401 پیکسل در هر اینچ می باشد که رنگ ها را بسیار شفاف، واضح و با کنتراست بالا نشان می دهد و قابلیت دریافت 10 لمس هم زمان را دارد.

huawei honor

پردازنده گوشی آنر 6 ایکس  دارای  پردازنده 64 بیتی 8 هسته ای های ‌سیلیکون کایرین 655 (HiSillicon Kirin 655)‌‌ به همراه 3 گیگابایت رم می باشد که برنامه ها و بازی های سنگین را به سادگی و بدون هیچ گونه هنگی یا مکث اجرا می نماید. علاوه بر این گوشی هواوی آنر 6 ایکس دارای حافظه داخلی 32 گیگابایتی است که با استفاده از کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت قابل افزایش است. رم این گوشی به اندازه ای است که با باز بودن ده برنامه ی در حال اجرا عملکرد روانی دارد.

هواوی 6x

 گوشی Honor 6X دارای دو دوربین اصلی 12 و 2 مگاپیکسلی دارای فلش LCD بر روی قاب پشتی خود می باشد که حاصل آن تصاویری عالی با سرعت و کیفیت فوکوس عالی است. از دیگر امکانات آن می توان به قابلیت فوکوس روی سوژه و محو کردن باقی تصویر، ثبت  تصاویر زنده و پرتره اشاره کرد. همچنین دوربین سلفی8 مگاپیکسلی آن تصاویری روشن با کیفیت بالا ثبت می نماید. در هنگام عکس برداری با گوشی آنر 6 ایکس می توان از قابلیت هایی همچون عکاسی پانوراما، قابلیت تشخیص چهره، قابلیت فوکوس با اشاره روی سوژه و HDR بهره برد.

6x honor

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید نسخه 6.0 مارشمالو و همچنین پشتیبانی از فایل های PDF، نرم افزارهای مایکروسافت آفیس و مرورگر HTML5 از ویژگی های Honor 6X می باشد. از دیگر ویژگی های این گوشی می توان به حسگر اثر انگشت بسیار سریع و باتری لیتیوم یونی 3340 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد که یک روز استفاده ترکیبی را پاسخگو می باشد.

honor 6x

نماد اعتماد الکترونیکی