درباره فروشگاه: مولان
تعداد محصولات: 173

آبمیوه گیری مولینکس مدل JU45

آبمیوه گیری مولینکس مدل JU45 در رنگ سفید، دارای قدرت 700 وات، ظرفیت مخزن تفاله 1.5 لیتر، دارای تنظیم 2 سرعت، مجهز به قفل ایمنی، دارای دهانه بزرگ مناسب میوه های درسته، مجهز به فیلتر از جنس استیل ضد زنگ، تمامی قطعات به غیر از موتور قابل شستشو در ماشین ظرفشویی و دارای محفظه نگهداری سیم.

Moulinex _ مولینکس

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

پلاستیک مقاوم
ظرفیت مخزن تفاله 1.5 لیتر، دارای دهانه بزرگ مناسب میوه های درسته، مجهز به فیلتر از جنس استیل ضد زنگ
700
دو سرعته
سفید

آبمیوه گیری مولینکس مدل JU45 در رنگ سفید، از محصولات شرکت مولینکس می باشد که دارای طراحی زیبا و کارآمد است. این آب میوه گیری دارای توان 700 وات است که قادر به درست کردن انواع نوشیدنی های تازه و طبیعی می باشد و با وجود دهانه بزرگ آن دیگر نیازی به برش زدن میوه ها نیست و میتوانید میوه ها را به صورت درسته درون آبمیوه گیری بریزید. این محصول دارای تنظیم 2 سرعت می باشد تا برای میوه های مختلف سرعت های متفاوت را انتخاب کنید. از ویژگی های این محصول که می تواند برای طولانی مدت کار کند، مخزن تفاله آن می باشد که دیگر نیاز به قطع فعالیت به خاطر خالی کردن تفاله نیست. ظرفیت تفاله گیر 1.5 لیتر و جنس پلاستیک می باشد که هم سبک و هم به آسانی تمیز می شود. 

گفتنی است این محصول برای میوه های سخت مانند هویج هم کاربردی می باشد. قطعات این محصول به راحتی جدا شده و قابل شستشو می باشد. پایه های زیر این محصول از لغزش و جابه جایی  آن جلوگیری می کند.

از دیگر آپشن های این محصول، مجهز به قفل ایمنی، مجهز به فیلتر از جنس استیل ضد زنگ، و دارای محفظه نگهداری سیم نیز می باشد.

 

دلایل اعتماد به ما