بخرید و 178,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

تعداد محصولات: 434
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

آبمیوه گیری سه کاره ناسا الکتریک مدل NS-946

آبمیوه گیری ناسا الکتریک مدل NS-946 شامل آبمیوه‌‌گیر، مخلوط‌‌کن و آسیاب مجهز به 5 سطح سرعت قابل تنظیم

 

Nasa electric - ناسا الکتریک

51,000,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

400 تا 800 وات
استیل ضد زنگ با روکش تیتانیوم
آبمیوه‌‌گیر، مخلوط‌‌کن و آسیاب

موتور قدرتمندی که برای آبمیوه گیری سه کاره ناسا الکتریک مدل NS-946 در نظر گرفته شده از حداکثر توان مصرفی 800 وات بهره می‌برد و قدرت و سرعت لازم برای اجرای سریع کارکردهای مختلف را دارد. این آبمیوه گیر دارای طراحی زیبا و کاربر پسندی است، که این ساختار شکیل به دلیل بدنه‌ی استیل، نمایشگر و کنترل پنل لمسی آن می‌باشد. بدنه‌ی این محصول از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد و در بعضی از قسمت‌ها پلاستیک با کیفیت AS به کار برده شده است. با این خصوصیات به راحتی می‌توان به کیفیت بالای بدنه‌ی آبمیوه گیر پی برد.

آبمیوه گیر چند کاره ناسا الکتریک NS-946 از قابلیت تنظیم سرعت بهره می‌برد، که در 5 سطح تنظیم خواهد شد. تنظیمات از طریق کنترل پنل لمسی تعبیه شده بر روی بدنه اعمال می‌شود. کافی است از طریق دکمه‌های + یا _ سطح سرعت دستگاه را تنظیم کنید. همچنین کلید لمسی پاور برای خاموش و روشن کردن آبمیوه گیر و کلید عملکرد پالس نیز بر روی همین کنترل پنل قرار گرفته‌اند. از ویژگی‌های خاصی که این آبمیوه گیر چندکاره از آن بهره می‌برد، قابلیت جداسازی آسان قطعات و شستشوی راحت آنها می‌باشد.

 

قابلیت شستشوی آسان تنها شامل مخزن تفاله نمی‌باشد، بلکه فیلتر، تیغه‌ها و ... نیز به سادگی قابل شستشو و جداسازی هستند. از خصوصیات دیگر این دستگاه می‌توان به ضد زنگ بودن استیل بدنه و تیغه‌ها و همچنین مناسب بودن قطر دهانه‌ی ورودی میوه، اشاره کرد. طراحی لوله یا خروجی آبمیوه به گونه‌ای است، که باید حتماً قبل از استفاده پارچ آبمیوه را زیر آن قرار داد، چرا که عملکرد ضد چکه ندارد.

این آبمیوه گیر سه کاره از مخلوط کن و آسیاب نیز پشتیبانی می‌کند. پارچ مخلوط کن از جنس شیشه‌ی نشکن بوده و  ظرفیت آن 1.5 لیتر می‌باشد. پایه‌ی مخلوط کن از استیل ضد زنگ ساخته شده و به راحتی بر روی بدنه‌ی اصلی آبمیوه گیر قرار خواهد گرفت. دسته‌ای که بر روی پارچ مشاهده می‌کنید، برای حمل و نگهداری آسان پارچ و کارکرد راحت‌تر تعبیه شده است. همچنین بر روی دهانه‌ی پارچ یک درپوش پلاستیکی قرار گرفته که از نشستن گرد و غبار بر روی محتویات داخل پارچ جلوگیری می‌کند و همچنین مانع از ریختن و پاشش محتویات به بیرون می‌شود. تیغه‌ها نیز که از عوامل مهم تعیین کیفیت مخلوط کن به شمار می‌روند، از جنس استیل ضد زنگ با روکش تیتانیوم هستند و استحکام و قدرت کافی برای مخلوط کردن مواد مختلف را دارند.

نماد اعتماد الکترونیکی