درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1

آبمیوه گیری بلانتون مدل JU4003 استیل

آبمیوه گیری بلانتون مدل JU4003 استیل: توان مصرفی: 800 وات، 4 کاره دیجیتال، دارای مخلوط‌‌‌کن، خردکن و آسیاب،تیغه استیل ضد زنگ،دارای 5 تنظیم سرعت مختلف.

Blanton - بلانتون

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دستگاه 4 کاره، جنس خرد کن کوچک آبمیوه گیری: پیرکس، دارای عملکرد توربو، دارای چراغ LED، دارای دهانه بزرگ برای میوه کامل، دارای سیستم محافظتی حرارت موتور
استیل ضد زنگ و پلاستیک
18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ خرید
800 وات
استیل ضد زنگ
شیشه
5 سرعت
PR-019051

معرفی آبمیوه گیری بلانتون مدل JU4003 استیل

آبمیوه گیری بلانتون مدل JU4003 یکی دیگر از محصولات چندکاره از شرکت بلانتون می‌باشد. این آب میوه گیری قابلیت مخلوط‌کن، خردکن و آسیاب را به علاوه عملکرد اصلی که گرفتن آب میوه است دارد. جنس بدنه این دستگاه از استیل ضد زنگ و پلاستیک مرغوب است. جنس آسیاب یا همان خردکن کوچک را بلانتون از شیشه پیرکس مستحکم انتخاب کرده که در برخورد با مواد سخت دچار آسیب و شکستن نشود. به همراه تمامی اجزا یک پارچ مخصوص جمع‌آوری آب میوه نیز همراه این محصول کارآمد ارائه می‌شود که کاملا منطبق بر دهانه خروجی آب میوه است واجازه چکیدن آب میوه را به بیرون نمی‌دهد. در ادامه بیشتر این محصول را معرفی خواهیم کرد:

دارای نمایشگر لمسی

بر روی بدنه این آبمیوه گیری یک صفحه نمایشگر دیجیتال لمسی قرار داده شده است، که قابلیت تنظیم و دیدن برنامه‌ها را بر روی صفحه LED با نور آبی و جلوه زیبا فراهم آورده است. تنظیمات سرعت البته به وسیله ولومی که بر روی این نمایشگر تعبیه شده قابل تنظیم است. 

دارای تنظیمات سرعت متفاوت:

برای این محصول چند کاره 5 تنظیم سرعت مختلف در نظر گرفته شده است. با توجه به سختی ونرمی مواد داخل دستگاه شما قادر هستید که هر کدام از 5 سرعت را تنظیم نمایید. علاوه بر 5 سرعت عملکرد توربو نیز در این دستگاه وجود دارد. عملکرد توربو به یک باره سرعت و قدرت موتور را به بالاترین حد خود می‌رساند وبه این تر تیب دستگاه مانند یک جت جنگی سخت‌ترین مواد را برای شما خرد و آسیاب می‌کند. 

جمع بندی:

در صورتی که تمایل دارید یک محصول چندکاره قدرتمند با توان مصرفی 800 وات را خریداری کنید که با قدرت برای شما مواد غذایی را خرد، مخلوط و آسیاب کرده و آب میوه‌های گوارا وطبیعی را در کمتر از یک دقیقه برای شما آماده کند خرید این محصول بلانتون با قیمت مناسب و ضمانت نامه معتبر به شما پیشنهاد می‌شود. 

دلایل اعتماد به ما