بخرید و 123,200 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: شاتل گاز
تعداد محصولات: 234
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

آبمیوه گیری چهار کاره همیلتون مدل JH-154

آبمیوه گیری 800 وات چهار کاره همیلتون دارای امکاناتی نظیر آبمیوه گیر، آسیاب، خردکن و مخلوط کن

Hamilton - همیلتون

35,200,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل ضد زنگ
800
75 میلی متر
مشکی استیل
4 کاره تمام لمسی- 5سرعته و قابلیت های آبمیوه گیری ، آسیاب ، مخلوط کن و خردکن

آبمیوه گیری همیلتون مدل JH-154 یک محصول، با 4 کارایی مختلف می باشد که میتوانید بخش مهمی از کارهای خانه و آشپزخانه رو میتوانید به آن بسپارید. به کمک این محصول، شما امکاناتی نظیر آبمیوه گیر، آسیاب، خردکن و مخلوط کن را خواهید داشت.

آبمیوه گیری چهار کاره همیلتون مدل JH-154 با موتور پر قدرت 800 وات، دستگاهی با استفاده آسان و کارایی مناسب جهت مصارف خانگی است که به کمک آن می توانید انواع مختلف میوه را به راحتی آب گرفته یا مواد غذایی مختلف را مخلوط و آسیاب نمایید.

بدنه دستگاه دارای روکش استیل مات بوده که علاوه بر زیبایی ظاهری موجب شده تا تمیز کردن بدنه نیز آسان تر گردد. بر روی بدنه پنل کنترلی لمسی و نمایشگر دیجیتال تعبیه شده است که جهت روشن و خاموش کردن و تنظیم سرعت دستگاه کاربرد دارد.

آبمیوه گیری 4 کاره دیجیتال همیلتون مدل 154مجهز به فیلتر داخلی از جنس استیل مرغوب بوده که از تیزی و برندگی بالایی برخوردار است. این فیلترقابل جداسازی از بدنه بوده و میتوان آن را به آسانی زیر آب شستشو داد.یک پارچ شیشه ای شفاف و درب دار همراه محصول است که با طراحی مخصوص درپوش کاملا منطبق بادهانه خروجی آبمیوه گیری قرار میگیرد و همچنین با داشتن مخزن تفاله بزرگ امکان آبگیری پیوسته را به شما خواهد داد.

بر روی مخزن تفاله درپوش متصل به بدنه قرارمی گیرد و از پاشیده شدن تفاله به اطراف جلوگیری می کند، با بستن گیره اهرمی فلزی تمامی قطعات در جای خود ثابت شده و دستگاه آماده به کار خواهد بود. در ضمن با تعویض سری آبمیوه گیری و قطعات جانبی می توانید دستگاه را به عنوان آبمیوه گیری، خرد کن یا آسیاب مواد خشک همچون قهوه و ادویه جات نیز مورد استفاده قرار دهید.

نماد اعتماد الکترونیکی