درباره فروشگاه: آکبندپارسه
تعداد محصولات: 759
تعداد طرفداران: 1
رتبه فروشگاه:
(2)
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2343SS

ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2343SS دارای آبسرد کن و یخ ساز اتوماتیک با گنجایش 32 فوت، مجهز به فیلتر تصفیه آب و دارای قفل صفحه نمایش

 

Snowa - اسنوا

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

181.6
91.6
84
82
ساید بای ساید
LED
2
5
4
3
+A
84.0×91.6×181.6
نوفراست

یخچال فریزر ساید بای ساید اسنوا مدل SN8-2343ss دارای ظرفیت 32 فوت است این کالا به رنگ استیل است و دستگیره ی درب یخچال به صورت مخفی کنار آبسرد کن قرار گرفته است. یخچال فریزر اسنوا سری هارمونی مجهز به سیستم سرمایش هوشمند است که برای رسیدن به سرمای پایدار و یکنواخت، دارای شش حسگر هوشمند تشخیص دما است تا مواد غذایی در سرمای مطلوب تازه و خنک باقی بماند. این محصول بدون برفک است و مانند یخچال فریزر های قدیمی نیازی به برفک زدایی ندارد. یکی از بهترین ویژگی های فریزر اسنوا، مجهز به سیستم انجماد سریع است تا مواد غذایی حساس، زودتر منجمد می شوند. یخ ساز این کالا اتوماتیک و به آب شهری متصل می شود و همچنین مجهز به فیلتر تصفیه آب هم می باشد.

جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست و جهت باز شدن درب فریزر آن به سمت چپ می باشد. صفحه نمایش موجود در این کالا از نوع LED لمسی می باشد.

از ویژگی های دیگر این محصول دارای قفل صفحه نمایش، اخطار باز ماندن درب، نوار دزدگیر آنتی باکتریال و قابل تعویض، خردکن یخ، دو عدد کشو مخصوص میوه و سبزیجات و سیستم ضد رطوبت می باشد. این کالا با قیمت مناسب و ویژگی های خوب، به عنوان یکی از برند های اسنوا عرضه می شود.

نماد اعتماد الکترونیکی