یخچال فریزر ساید بای ساید هیتاچی دو درب مدل R S700GP مشکی

( )

یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل R S700GPRP2 GBK برند هیتاچی (HITACHI) اینورتردار با دو درب به رنگ مشکی براق از سری آینه ای 

Hitachi - هیتاچی
  • تایلند

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

مشکی براق
115 کیلوگرم
ساید بای ساید
24
1775
765
920
LED
2
5
2
پیرکس
5
212
2
هست
586
تایلند

شرکت هیتاچی برای صرفه جویی در مصرف انرژی و هم چنین بالابردن قدرت خنک کنندگی یخچال های خود از یک کمپرسور اینورتر بسیار قدرتمند با دو فن خنک کننده مجزا برای قسمت یخچال و فریزر استفاده کرده است. این کمپرسور بسیار کوچک است تا فضای زیادی از یخچال شما را اشغال نکند و بالطبع صدای بسیار کمی نیز تولید می کند. تمامی قسمت های این یخچال ها حتی در دمای 60 درجه سانتی گراد نیز به طور کامل خنک می شود. 

مدل R S700GPRP2 GBK ساید بای ساید هیتاچی 24 فوت است و دارای 589 لیتر ظرفیت خالص می باشد. مخزن آب این ساید بای ساید هیتاچی به طور خودکار پر می شود که حتی می توانید آن را به صورت دستی نیز پر کنید و به گونه ای طراحی شده است که به لطف استفاده از کاتالیزور اکسید تیتانیوم ، هیچ گاه بو نمی گیرد. با پر کردن مخزن یخساز این ساید بای ساید، به طور مداوم و خودکار یخ های قالبی ساخته می شوند. مخزن یخ به زیبایی بر روی درب یخچال قرار گرفته است تا بتوانید از قسمت های بالای فریزر نیز استفاده نمایید.

طبقات مقاوم مدل R S700GPRP2 GBK از جنس پیرکس هستند و یک کشوی جداگانه مخصوص ، با تنظیم دلخواه دما و رطوبت برای قرار دادن انواع مواد غذایی در این ساید بای ساید تعبیه شده است که می توانید رطوبت آن را تا 90 درصد افزایش دهید. داخل یخچال با یک لایه ضد باکتری پوشانده شده است تا مواد غذایی آسیب نبینند. قسمت های داخلی یخچال به وسیله یک لامپ LED کم مصرف روشن می شوند که عمر طولانی ای دارد. پنل شیشه ای لمسی روی درب این یخچال قرار گرفته است که به وسیله آن کارهای مختلفی از جمله بازکردن درب یخچال را می توانید انجام دهید.

علاوه بر کشوها و طبقات روی درب این ساید بای ساید هیتاچی در هر قسمت یخچال و فریزر هرکدام 5 طبقه وجود دارد که ارتفاع سه طبقه از آن را می توان به صورت دستی تنظیم نمود.

این یخچال قابلیت کار در نوسانات ولتاژ بالا در محدوده 130 تا 300 ولت را دارا است و نیازی به نوسان گیر ندارد. حسگر حرارتی سازگار با محیط زیست مدل R S700GPRP2 GBK باعث می شود تا درجه حرارت بهینه برای کمترین مصرف انرژی و بیشترین کارایی به طور خودکار تنظیم شود. 

دلایل اعتماد به ما