بخرید و 1,246,000 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

یخچال فریزر ساید بای ساید هیمالیا چهار درب مدل تسلا Tesla

یخچال فریزر ساید بای ساید چهار درب هیمالیا (Himalia) مدل تسلا استیل، دارای کمپرسر اینورتر دیجیتال، آبریز و یخساز اتوماتیک، قابلیت اتصال به آب شهری، قابلیت اتصال به wifi، دارای 6 کارکرد متفاوت، عرض 90 سانتی متر، حجم 490 لیتر، مصرف انرژی +A، صفحه نمایش لمسی، نوفراست (ضد برفک)، کنترل الکترونیکی هوشمند مجهز به سیستم عیب یاب، دارای فیلتر آب، آنتی باکتریال، اخطار باز ماندن درب، تصفیه هوای داخل

Himalia - هیمالیا
  • ایران

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

استیل
81*88*190 سانتی متر (عمق، عرض، ارتفاع)
ساید بای ساید
1900
810
880
LED
3
5
8
شیشه مقاوم
استیل
توکار
دارای فریزر
3
150
6
30 ماهه
شرکت هیمالیا
هست
490
+A
ایران
محفظه مخصوص با انتخاب میزان سرمایش، آنتی باکتریال، تصفیه هوای داخل
۲۹۰۱۳۳۹۲۰۰۴۱۴
340

یخچال فریزر چهار درب هیمالیا مدل تسلا از جدیدترین و کامل ترین یخچال های ایرانی است که توسط شرکت هیمالیا ساخته و به بازار عرضه شده است. کارخانه هیمالیا برای این مدل از یخچال فریزر ساید خود از کمپرسور اینورتر دیجیتال استفاده کرده است که علاوه بر طول عمر و راندمان بسیار بالا، مصرف انرژی یخچال فریزر را تا 35 درصد کاهش می دهد.

یخچال فریزر چهار درب هیمالیا تسلا

طراحی این یخچال فریزر ساید بای ساید هیمالیا به گونه ای است که دو درب بالا به یخچال و دو درب پایین به فریزر اختصاص داده شده است. بر خلاف سایر یخچال فریزر های ساید، شرکت هیمالیا یخچال چهار درب خود را به گونه ای طراحی کرده است تا علاوه بر فضای بزرگ و جادار درون آن، درب های طرفین در هنگام باز و بسته شدن به یکدیگر برخورد نداشته و آسیب نبینند. یخچال قرار گرفته در بالا دارای 3 طبقه قابل تنظیم از شیشه بسیار مقاوم، 2 کشو و محفظه سرد است. دمای محفظه سرد از 2+ تا 3- قابل تنظیم بوده و برای مواقعی مناسب است که شما می خواهید مواد غذایی مانند گوشت را تا 24 ساعت خارج از فریزر نگه دارید. موادی که در این محفظه سرد یخچال قرار می دهید منجمد نشده و تا 24 ساعت فاسد نمی شوند. درب یخچال نیز دارای 6 طبقه است که برای قرار دادن انواع بطری، ظرف مربا و تخم مرغ کاربرد دارد. بر روی درب یخچال آبریزر اتوماتیک قرار گرفته که مجهز به فیلتر تصفیه آب می باشد. دستگیره ها به صورت توکار طراحی شده و ظاهری بسیار زیبا و شیک به این یخچال فریزر هیمالیا می بخشند.

یخچال فریزر هوشمند هیمالیا مدل تسلا

دو درب پایین یخچال فریزر ساید هیمالیا به فریزر اختصاص یافته است. این فریزر 6 کشو دارد و به وسیله ی تولید یون های منفی، تمامی باکتری ها را از بین برده و مانع از ایجاد بوی نامطبوع می شود. یخساز اتوماتیک نیز درون فریزر قرار گرفته و محفظه یخدان را همیشه پر از یخ نگه می دارد. 

یخچال فریزر ساید بای ساید هیمالیا مدل تسلا یخچالی هوشمند است. شما می توانید این یخچال را به wifi متصل نموده و به وسیله نرم افزار مخصوصی که شرکت هیمالیا ارائه کرده است تنظیمات یخچال و فریزر خود را از داخل یا خارج از منزل انجام دهید. از جمله این تنظیمات، حالت های 6 گانه ای است که شما می توانید بر روی یخچال و فریزر تسلا به صورت جداگانه تنظیم نمایید که شامل موارد زیر می باشد:

1. کارکرد نرمال یخچال و فریزر

2. خاموش کردن یخچال و روشن ماندن فریزر: شما می توانید از این حالت در مواقعی که به فریزر نیازی ندارید استفاده نموده و مصرف انرژی را بسیار کم کنید.

3. خاموش کردن فریزر و روشن ماندن یخچال: کاربرد این حالت در مواقعی مانند رفتن به سفر است که شما به یخچال نیازی نداشته، اما مواد فریز شده خود را در فریزر نگاه می دارید.

4. تبدیل فریزر به یخچال: این حالت در مواقعی کاربرد دارد که شما به فضای بیش تری برای یخچال نیاز داشته و فریزر خود را با تنظیماتی ساده به یخچال تبدیل می نمایید.

5.خاموش کردن یخچال و تبدیل فریزر به یخچال: در این حالت شما می توانید یخچال بالایی را خاموش کرده و دو درب پایین را به جای فریزر به یخچال اختصاص دهید.

6. حالت Vita Fresh: این حالت کاربردی و منحصر به فرد، ماندگاری مواد غذایی درون یخچال را 2 برابر کرده و شما می توانید مدت زمان بیش تری از میوه و سبزیجات تازه استفاده نمایید.

یخچال فریزر ساید بای ساید چهار درب هیمالیا

تمامی این تنظیمات به وسیله ی تلفن همراه شما به سادگی انجام می شود. قفل کودک نیز به صورت دستی به وسیله پنل قرار گرفته بر روی آبریز یخچال قابل تنظیم است.

کارخانه هیمالیا از موتورهای با کیفیت و دارای عمر مفید بالا (از قبیل سامسونگ کره، سکاپ اسلوانی، دامفوس آلمان و هایتک چین) استفاده می نماید. لازم به ذکر است که این کمپانی موتور تمامی محصولات خود را 60 ماه وارانتی می کند که به معنای گارانتی تعویض کامل موتور می باشد. این ضمانت موجب خرید آسوده و اعتماد شما مشتریان گرامی به کالای با کیفیت ایرانی شده و خریدی لذت بخش و به صرفه را برای شما به ارمغان می آورد.

شرکت هیمالیا پس از تولید موفق دو محصول بسیار پرفروش خود به نام های یخچال فریزر دوقلو آیس پول و یخچال فریزر دوقلو پانوراما، از جدیدترین محصول خود یعنی یخچال ساید بای ساید مدل تسلا رو نمایی کرده است. شما می توانید این محصول را با پایین ترین قیمت از فروشگاه اینترنتی آنلاین کالا تهیه نمایید.

جهت مشاهده سایر مدل های یخچال فریزر ساید بای ساید کلیک کنید.

دلایل اعتماد به ما