بخرید و 1,477,315 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: شاتل گاز
تعداد محصولات: 234

یخچال فریزر ساید بای ساید جی‌پلاس مدل M7625W

یخچال ساید بای ساید 28 فوت جی پلاس مدل M7625W رنگ سفید

مجهز به کمپرسور هوشمند اینورتر، کلاس انرژی +A، دارای سیستم جریان هوای چندگانه- Multi Air Flow  و تکنولوژی بدون برفک No Frost

 G plus - جی پلاس

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

670*907*1770 میلی متر
ساید بای ساید
28
1770
670
2
4
3
مخفی
4
4
204
2
472
+A
سفید
287
907

یخچال فریزر ساید‌ بای‌ ساید جی‌پلاس مدل GSS-M7625 محصول دیگری از برند جی پلاس است. تکنولوژی مقاومت این محصول در برابر برفک از نوع نوفراست است و از ویژگی‌های آن می‌توان به سرمایش سریع در یخچال و فریزر، یخساز اتومات (متصل به آب شهری ) و سیستم گردش هوای چندگانه و عملکرد ویژه کاهش مصرف اشاره کرد. 

این مدل ساید بای ساید مجهز به کمپرسور اینورتر می باشد. داشتن این موتور علاوه بر مدیریت هوشمندانه مصرف انرژی مانع از خاموش و روشن شدن های مکرر موتور دستگاه شده و با تنظیم فعالیت کمپرسور با توجه به میزان خروج هوای سرد و ورود هوای گرم بر اساس نیاز دستگاه ، فعالیت و مصرف موتور را تنظیم می کند . این کار به زبان ساده تر یعنی دمای یکنواخت فضای یخچال ، مصرف برق پایین تر ، طول عمر بیشتر موتور و در نهایت بهترین عملکرد و بالاترین بازدهی که کاربر می تواند داشته باشد.

سیستم گردش هوای چندگانه Fresh Air Flow در این یخچال فریزر باعث میشود تا دمای هوا در تمامی قسمت ها بصورت یکنواخت پخش و مواد غذایی با دمای یکنواختی خنک نگه داشته شوند.

از دیگر ویژگی های مهم این یخچال فریزر میتوان به داشتن فناوری سرمایش و انجماد سریع (Super Cooling/Freezing) اشاره کرد که باعث میشود تا مواد غذایی با سرعت بالاتری خنک و منجمد شوند و کیفیت خود را حفظ کنند.

دلایل اعتماد به ما