بخرید و 1,557,500 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

یخچال و فریزر ساید بای ساید بلانتون مدل RF3202

یخچال فریزر ساید بای ساید بلانتون مدل RF3202 ظرفیت گنجایش 30 فوت مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند و سیستم گردش هوای چند گانه می باشد.

Blanton - بلانتون

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

ساید بای ساید
30
1810
830
920
LED
3
5
8
توکار
3
150
6
490
+A
340

یکی از محصولات بلانتون یخچال و فریزر ساید بای ساید مدل RF3202 می باشد.
این محصول مجهز به دریچه گردش هوای هوشمند است، این ویژگی باعث می شود که جریان هوا گردش پیدا کرده و سبب تازه ماندن محتویات داخل آن می شود. سیستم گردش هوای چند گانه باعث می شود سرمای مطلوب داخل یخچال جریان داشته باشد.
یخچال و فریزر ساید بای ساید بلانتون مدل RF3202 مجهز به فیلتر نانو هوا که برای تصفیه هوای داخل یخچال تهویه شده است و مانع از پیچیدن بوی بد یخچال می شود و خاصیت آنتی باکتریال آن از کپک زدن مواد غذایی به مدت طولانی جلوگیری می کند. نوار دور درب آنتی باکتریال مانع از ورود میکروب ها به داخل یخچال می شود.
این یخچال و فریزر ساید بای ساید مجهز به محفظه نگهداری میوه و سبزیجات تازه می باشد. طبقات یخچال به صورتی طراحی شده که می توانید با نظم و سلیقه محتویات را درون یخچال جای دهید. فضای جادار یخچال به سبب امکان قراردادن محتویات بیشتر مورد نیاز مخاطب می باشد. این یخچال از طبقات شیشه ای ضد شوک حرارتی برخوردار می باشد.
ویژگی دیگر یخچال و فریزر ساید بای ساید بلانتون مدل RF3202 مجهز بودن آن به کمپرسور با تکنولوژی نسل برتر است. این یخچال دارای بالاترین بازده خنک کنندگی با برچسب انرژی پایین می باشد. وجود سنسورهایی از جمله کنترل دما و کنترل دیجیتال باعث می شود نظارت بر دمای آن تسهیل یابد. سیستم کنترل دما سبب تازه و سالم ماندن میوه، سبزیجات و مواد پروتئینی می شود.
این یخچال فریزر مجهز به سیستم ذوب برفک می باشد.

دلایل اعتماد به ما