درباره فروشگاه: فروشگاه آوا کیان
تعداد محصولات: 49

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدل GSSK715S

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدلGSS-K715، دارای موتور اینورتر، آبسردکن، سیستم سرمایش و انجماد سریع، صفحه نمایش هوشمند، نوفراست، لامپ LED، جریان هوای خنک چندگانه، صدای کم، فیلتر بوگیر و ضد باکتری، لاستیک دور درب ضد باکتری، ، قفل کودک، هشدار بازماندن درب، دارای رده مصرف انرژی A++.

 G plus - جی پلاس

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

140 کیلوگرم
ساید بای ساید
LED
4
4
4
شیشه‌ای مقاوم نشکن
42 دسی بل
4
4
507
++A
177*90*66

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدلGSS-K715، مناسب کسانی است که می‌خواهند با خرید یک دستگاه  هم فریزر هم یخچال داشته باشند، این یخچال دارای رتبه مصرف انرژی A++ بوده که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می‌دهد. این دستگاه از سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی و سیستم گردش هوای چند قسمتی بهره می‌برد.

داخل یخچال فضای زیادی وجود دارد و طبقات متعدد این فضا را تقسیم کرده‌اند. کشوها برای قرار گیری میوه و سبزیجات نیز در نظر گرفته شده است.

گنجایش یخچال 332 لیتر و گنجایش فریزر 175 لیتر که روی هم رفته 507 لیتر می‌باشد.

نور داخل یخچال از طریق لامپ LED تامین می‌شود که 15 برابر انرژی کمتر و 20 برابر نور بیشتری نسبت به لامپ های دیگر دارد.

دارای پنل دیجیتالی بوده که کلیدهایی بر روی این نمایشگر قرار گرفته است. هرکدام از کلیدها وظیفه خاصی داشته و آن را انجام می‌‌دهند. با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال است، پس بنابراین اگر شما به درستی دمای یخچال خود را تنظیم کنید؛ از یخ زدگی و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری خواهید کرد.

یخچال فریزر ساید بای ساید جی پلاس مدلGSS-K715، ویژگی نوفراست می‌باشد بدین صورت که هوای خنک توسط فن به داخل کابین هدایت می‌شود و طوری طراحی شده‌اند که برفک حاصله از رطوبت، توسط دستور برد الکتریکی یا تایمر با روشن شدن المنت برفک‌ها آب می‌شوند و از طریق یک مسیر به یک محفظه روی کمپرسور هدایت می‌شود و آنجا نیز توسط گرمای کمپرسور (‌موتور یخچال‌) تبخیر می شود .که این عمل باعث کمک به خنک‌سازی کمپرسور هم می‌شود و شما در این سیستم هیچگونه برفکی نمی بینید.

از دیگر ویژگی‌های این مدل یخچال جی پلاس می‌توان به سیستم جریان هوای خنک چندگانه اشاره کرد بدین صورت که یخچال‌های معمولی تنها تا 17 درصد توانایی این را دارند که رطوبت مواد غذایی را حفظ کنند. اما سیستم چرخش هوای چندگانه باعث می‌شود که رطوبت مواد غذایی تا 75 درصد حفظ شود و انواع غذا‌ها، میوه و گوشت برای مدت طولانی‌تری تازه باقی بمانند.

دلایل اعتماد به ما