بخرید و 1,191,265 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

درباره فروشگاه: بازرگانی امرسان
تعداد محصولات: 22
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان 32 فوت مدل NRF3292D

( )

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان 32 فوت مدل NRF3292D در رنگ سفید، دارای آب سردکن، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار، سیستم انجماد سریع، مجهز به سیستم عیب یاب هوشمند، درب بار جهت دسترس سریع به نوشیدنی ها و کاهش مصرف انرژی، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی، سیستم کنترل دیجیتال، دارای سیستم گردش هوای چند قسمتی، نمایشگر مجهز به قفل کودک، یخساز اتوماتیک و محفظه جایخی.

Emersun - امرسان

332,625,806 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

920×830×1810 میلی متر
151
ساید بای ساید
32
LED
یخچال 2، فریزر 2
4
6
شیشه نشکن
ورق مقاوم فولادی
4
5
136
2
هست
542
B
سبدهای پلاستیکی، جالبنیاتی و بطری، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی، سیستم گردش هوای چند قسمتی، پایه های قابل تنظیم و چرخ دار، فضای بسیار زیاد و مناسب
سفید
2901188700400

یخچال فریزر ساید بای ساید امرسان 32 فوت مدل NRF3292D در رنگ سفید، از محصولات شرکت امرسان می باشد که با بروزترین تکنولوژی طراحی شده و دارای ظاهری شیکی است. این محصول در ابعاد 920×830×1810 میلی متر و وزن 151 کیلوگرم می باشد.

روی درب فریزر سیستم کنترل دیجیتال یخچال ساید بای ساید، به صورت یک پنل لمسی تعبیه شده است که تنظیمات یخچال و دمای آن را مشخص می کند و مجهز به قفل کودک نیز می باشد. 

این یخچال فریزر گنجایش 542 لیتر دارد که 406 لیتر آن برای یخچال و 136 لیتر آن برای فریزر است که مناسب برای خانواده های پر جمعیت می باشد.

این یخچال فریزر ساید بای ساید، در یخچال آن از سمت راست و درب فریزر آن از سمت چپ باز می شود که قسمت یخچال آن دارای 4 طبقه و دو کشوی میوه و سبزیجات است که در روی آن برای حفظ رطوبت دریچه‌های قابل تنظیم قرار داده شده است که باعث طولانی شدن تازگی میوه‌ها و سبزیجات می‌شود و شیارهایی که در کناره های داخلی یخچال قرار دارند، موجب شده تا شما بتوانید طبقات یخچال را به دلخواه جا به جا کرده و در فواصل مورد نظر خود قرار دهید. همچنین درب درونی یخچال مجهز به 6  شلف است که  مخصوص تخم مرغ و بطری ها می باشد. قسمت فریزر آن، 4 طبقه‌ی شیشه‌ ای برای نگه‌ داری مواد غذایی و دو کشو برای مواد پروتئینی و سبزیجات تعبیه شده‌ است و همچنین درب آن دارای 5 شلف می باشد. طبقات یخچال از جنس شیشه نشکن است که در اثر سرمای بالای یخچال و فریزر نمی‌شکند و تحمل وزن بالای محصولات را دارد، همچنین تمیز کردن آن به راحتی انجام می شود. این محصول دارای  فیلتر بوگیر داخل یخچال است که  از ترکیب شدن بوهای مختلف و ایجاد بوی نامطبوع جلوگیری می‌کند.

روی درب یخچال فریزر ساید بای ساید، هوم بار تعبیه شده است که ظرفیت نگه داری 4 بطری نوشیدنی بزرگ را دارد و این نوشیدنی ها از دریچه خارجی هوم بار بدون نیاز به باز کردن در اصلی یخچال، قابل دسترسی هستند. این ویژگی از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و دسترسی آسانی را برای شما فراهم میکند. 

از ویژگی های این محصول آبسرد کن و یخساز اتوماتیک می باشد. این آب ‌سردکن مستقیم به لوله‌ی آب‌ شهری متصل می شود و همچنین یخ‌ ساز اتوماتیک این دستگاه هم، به صورت خودکار و با خالی شدن مخزن، یخ جدید تولید می‌کند. 

روشنایی داخل یخچال توسط لامپ LED تامین می‌شودکه مصرف انرژی کم تر و نور بیشتری دارد. در این یخچال فریزر سیستمی تعبیه شده است که باز ماندن درب یخچال را به شما هشدار می دهد تا از هدر رفتن انرژی جلوگیری کند. همچنین از دیگر آپشن های این محصول سیستم حالت تعطیلات است برای زمانی که منزل نیستید و یخچال فریز نیازی به سرمای زیاد ندارد، عملکرد بخشی از دستگاه متوقف می‌شود تا در مصرف انرژی صرفه‌جویی شود. 

یک آپشن دیگر این محصول سیستم فناوری نوفراست (بدون برفک) می باشد که دیگر مشکل برفک زدن و خالی کردن یخچال فریز برای برفک زدایی را نخواهیم داشت.  همچنین سیستم گردش هوای چند قسمتی در این محصول باعث می شود هوای سرد از قسمت های مختلف وارد فضای داخلی یخچال شده و مواد غذایی به طور یکنواخت خنک شود. سیستم انجماد سریع در فریزر باعث منجمد شدن مواد پروتئینی در مدت زمان کوتاه می شود.

 این محصول مجهز به  قفل کودک در صفحه نمایشگر می باشد و بدنه‌ی این یخچال از جنس ورق مقاوم فولادی است که دربرابر خوردگی و زنگ‌زدگی مقاوم است.

یکی از مزیت های خیلی مهم این محصول داشتن سیستم عیب یاب هوشمند می باشد که هنگام نصب، روی گوشی شما برنامه ریخته می شود تا در صورت بروز مشکل، علت آن نمایش داده می شود و همچنین مشکل به و جود آمده از طریق سیگنال به مرکز پشتیبانی وصل می شود که می توانید از طریق تلفن با راهنمایی کارشناسان آن را تعمیر کنید و در صورت داشتن مشکل جدی کارشناس برای تعمیر حضوری مراجعه می کند.

از دیگر ویژگی های این محصول، سبدهای پلاستیکی، جالبنیاتی و بطری، سیستم کاهش دهنده مصرف انرژی و فضای بسیار زیاد و مناسب می باشد.

 

نماد اعتماد الکترونیکی