بخرید و 134,260 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

تعداد محصولات: 434
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

گوشت کوب برقی سه کاره ناسا الکتریک مدلNS-991

گوشت کوب برقی سه کاره ناسا الکتریک مدلNS-991 با توان 150 تا 600 وات دارای تنظیم سرعت بصورت ولومی با عملکرد پالس، مجهز به گوشت‌کوب، همزن و خردکن

Nasa electric - ناسا الکتریک

38,360,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

آلومینیوم آنودایزه
میله همزن، پارچ میکسر، خردکن، دفترچه راهنما
150 تا 600 وات
استیل ضد زنگ
گوشت کوب برقی سه کاره - گوشت‌کوب، همزن و خردکن
مشکی

 توان گوشت کوب برقی سه کاره ناسا الکتریک مدلNS-991 برابر 600 وات بوده و کارایی بالایی به ارمغان آورده است. این گوشت کوب با این توان بالا می‌تواند انواع مواد غذایی نظیر سبزیجات، میوه‌های سخت، مواد غذایی یخ زده و حتی یخ را هم پودر و له کند. فیوز حرارتی تعبیه شده برای این دستگاه از داغ شدن بیش از اندازه آن جلوگیری کرده و همچنین در برابر نوسانات برق هم از دستگاه محافظت خواهد کرد. قابلیت تنظیم سرعت بصورت پیچ ولومی و سرعت max که برای این گوشت کوب تعریف شده کارآیی ns-991 را افزایش داده‌اند.

جنس دسته از آلومینیوم آنادایز می‌باشد، که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. می‌دانید که آلومینیوم آنادایز در واقع همان آلومینیوم است که به منظور افزایش دادن مقاومتش در برابر خوردگی آنادایز شده است. آلومینیوم آنادایز به آلومینیومی گفته می‌شود که یک لایه اکسیدی بر روی آن شکل گرفته باشد و ضخامت آن افزایش یابد. عمل آنادایزینگ بر روی قطعات آلومینیومی باعث شده تا قدرت چسبندگی رنگ‌ها بر روی آن افزایش یابد و همچنین میزان مقاومتش در برابر خوردگی نیز بیشتر گردد. این دسته آرگونومیک بوده و بسیار خوش دست هم می‌باشد، که هنگام کار کردن با آن به دست شما آسیب وارد نخواهد کرد.

میله‌ای که در این محصول برای کوبیدن و له کردن مواد مختلف به کار می‌رود، از جنس استیل بوده که از مقاومت بالایی در برابر شستشو و زنگ زدن برخوردار است. این میله دارای تیغه چهار پره بوده و از جنس استیل ضد زنگ می‌باشد. همچنین نحوه اتصال تیغه‌ها با میله بصورت پرسی بوده، که مانع از جدا شدن تیغه‌ها خواهد شد. استیل بودن تیغه‌ها یک مزیت بزرگ برای این گوشت کوب به حساب می‌آید، چرا که روند کند شدنش بسیار سخت تر از دیگر فلزات است و هم اینکه امکان تیز شدن مجدد آن وجود دارد و هم اینکه در مقابل شستشو و برخورد با آب با فرآیند زنگ زدن مواجه نمی‌شود.

نماد اعتماد الکترونیکی