درباره فروشگاه: مولان
تعداد محصولات: 173

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD45A

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD45A در رنگ سفید، دارای قدرت 450 وات، دارای تنظیمات 2 سرعته، مجهز به لیوان مدرج، دارای عملکرد توربو، پایه پلاستیک و قابل جدا شدن.

Moulinex _ مولینکس

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

پلاستیک
450 وات
دارای تنظیمات 2 سرعته، مجهز به لیوان مدرج، پایه پلاستیک و قابل جدا شدن
استیل ضد زنگ
سفید

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD45A در رنگ سفید، از محصولات شرکت مولینکس می باشد که بسیار پر کاربرد است و آشپزی را برای ما راحت تر و سریع تر می کند.

جنس این گوشت کوب برقی از جنس پلاستیک و تیغه های آن از جنس استیل می باشد که بسیار تیز بوده و موادغذایی را به راحتی میکس می کند. این محصول در توان 450 وات است که قادر به مخلوط کردن انواع مواد غذایی مانند: کوبیدن گوشت، بادمجان، سس، اسموتی، پوره و ... می باشد. این دستگاه دارای تنظیمات دو سرعته می باشد و از ویژگی های مهم این محصول عملکرد توربو آن می باشد که می تواند مواد غذایی سخت را با سرعت بیشتری خرد کند.

این گوشت کوب برقی دارای یک لیوان پلاستیکی مدرج می باشد و با ظاهر شفافی که دارد محتویات داخل ظرف در حین میکس شدن مشخص است با استفاده از این لیوان راندمان دستگاه بالا رفته و مواد با سرعت بیشتری له می شوند. با استفاده از این لیوان دیگر نگران پاشش مواد غذایی به بیرون نباشید. پایه این محصول به راحتی از دستگاه جدا شده و شستشوی تیغه و پایه به راحتی انجام می شود. 

دلایل اعتماد به ما