درباره فروشگاه: مولان
تعداد محصولات: 173

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD88

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD88 در رنگ مشکی، دارای قدرت 1000 وات، 20 سرعت پالس لحظه ای + توربو، پایه فلزی بلند و قابل جدا شدن، دارای همزن فلزی، خردکن با ظرفیت 500 میلی لیتر، دارای تیغه 2 پره از جنس تیتانیوم، مجهز به تکنولوژی  اکتیوفلو، جنس بدنه پلاستیک و دارای لیوان با ظرفیت 800 میلی لیتر.

Moulinex _ مولینکس

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

پلاستیک
1000 وات
دارای لیوان با ظرفیت 800 میلی لیتر، دارای تیغه 2 پره، مجهز به تکنولوژی اکتیوفلو، 20 سرعت پالس لحظه ای، پایه فلزی بلند و قابل جدا شدن
تیتانیوم
500 میلی لیتر
پلاستیک
فلزی
مشکی

گوشت کوب برقی مولینکس مدل DD88 در رنگ مشکی، از محصولات چندکاره شرکت مولینکس می باشد که بسیار پر کاربرد است و آشپزی را برای ما راحت تر و سریع تر می کند.

 این گوشت کوب برقی از جنس پلاستیک، تیغه های آن از جنس تیتانیوم و دارای 2 پره می باشد که بسیار تیز بوده و مواد غذایی را به راحتی میکس می کند. این محصول در توان 1000 وات است که قادر به مخلوط کردن انواع مواد غذایی مانند: کوبیدن گوشت، بادمجان، سس، اسموتی، پوره و ... می باشد. این دستگاه دارای 20 سرعت پالس لحظه ای و عملکرد توربو می باشد که به راحتی می توانید مواد سخت و نرم را با کنترل کامل مخلوط کنید. 

این گوشت کوب برقی دارای یک لیوان پلاستیکی مدرج با ظرفیت 0.8 لیتر می باشد و با ظاهر شفافی که دارد محتویات داخل ظرف در حین میکس شدن مشخص است با استفاده از این لیوان راندمان دستگاه بالا رفته و مواد با سرعت بیشتری له می شوند. با استفاده از این لیوان دیگر نگران پاشش مواد غذایی به بیرون نباشید.

پایه این محصول از جنس فلز است که این کمک می کند تا مواد غذایی داغ را به راحتی پوره کنید و همچنین قابلیت جدا شدن از دستگاه را دارد که سبب شستشوی تیغه و پایه به آسانی می شود. 

این گوشت کوب برقی همراهش یک خرد کن با ظرفیت 500 میلی لیتر است که قادر به خرد کردن انواع مواد غذایی، خشکبار و سبزیجات می باشد. همچنین دارای یک همزن فلزی می باشد. 

از ویژگی های مهم این محصول تکنولوژی active flow می باشد که به راحتی تمام مواد درون کاسه خردکن و لیوان مدرج را با هم درگیر می کند و تهیه غذا را آسان میکند.

دلایل اعتماد به ما