کتری برقی بوش مدل TWK7804

( )
  • رنگ: قرمز
  • ظرفیت: 1.7 لیتر
  • کشور سازنده: چین
  • توان مصرفی: 2200 وات
Bosch - بوش

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

کتری برقی بوش BOSCH مدل TWK7804

کتری برقی بوش TWK7804 یکی دیگر از محصولات شرکت بوش بوده که ساخت کشور چین است. این دستگاه با طراحی زیبا و کیفیت مناسبی که دارد بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

ظرفیت 1.7 لیتری این کتری برقی بوش به شما این امکان را می‌دهد تا حجم بیشتری از آب را در طی یک فرآیند به جوش آورید. این دستگاه مجهز به سیستم خاموشی خودکار است و زمانی که آب به جوش بیایید دستگاه به طور خودکار خاموش خواهد شد.

توان مصرفی این کتری برقی 2200 وات می‌باشد که می‌تواند آب را در مدت زمان کمی به جوش بیاورد.

ویژگی و امکانات کتری برقی مدل  TWK7804

پایه این کتری برقی بوش در هر وضعیتی قابلیت چرخش 360 درجه را دارد که برای سهولت استفاده شما کابران عزیز طراحی شده است. همچنین المنت حرارتی در این کتری برقی بصورت مخفی می‌باشد.

یکی دیگر از ویژگی‌های این کتری برقی بدون سیم بوش این است که دارای یک فیلتر رسوب‌گیر آهگی است از جنس استیل ضدزنگ بوده و همچنین این فیلتر قابلیت جداشدان را نیز دارد.

این کتری برقی جدید بوش دارای عملکرد بی‌نظیر گرم نگه‌داشتن خودکار بعد از به جوش آمدن آب است. همچنین شما می‌توانید وضعیت جوش آوردن را از طریق کلید تنظیم روی دسته به راحتی انجام دهید.

این کتری برقی مجهز به ایمنی خاموش شدن در صورت کمبود آب و خاموش شدن دستگاه حین برداشتن کتری است.

از دیگر ویژگی‌های این کتری برقی بوش می‌توان به چفت درپوش، چراغ دکمه خاموش و روشن و نگهدارنده سریع و آسان برای سیم می‌توان اشاره کرد.

مشخصات فنی و ظاهری کتری برقی TWK7804 بوش

درب این کتری برقی طوری طراحی شده است که تنها با یک اشاره به درپوش آن می‌توانید درب کتری را باز کنید. همچنین درپوش این کتری دارای قفل ایمنی است.

کتری برقی TWK7804 بوش مجهز به نگهدارنده برای نگهداری ساده و سریع سیم است. همچنین دارای شاخص سطح آب بوده که از هم از بیرون هم از داخل قابل رویت است.

با توجه به کیفیت بالا این کتری برقی و بدنه دوجداره باعث شده که آب مدت زمان بیشتری گرم بماند این در حالیست که به هیچ عنوان سطح خارجی آن داغ نمی‌شود.  

رنگ این کتری برقی قرمز است که وزن خالص آن 1.6 کیلوگرم و وزن ناخالص آن 1.6 کیلوگرم است که بسیار سبک بوده و به راحتی می‌توانید از آن استفاده کنید.


دارای چفت درپوش، مجهز به چراغ دکمه خاموش و روشن و نگهدارنده سریع و آسان سیم

مشخصات کلی

برند بوش
کشور سازنده چین
توان مصرفی 2200 وات

مشخصات فنی

ظرفیت کتری  1.7 لیتر
جنس کتری  پلاستیک
نوع المنت  المنت مخفی

دلایل اعتماد به ما