برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

کتری برقی سام مدل EK 112 G

( )

 کتری برقی سام (SAM) مدل EK-112G با ظرفیت 1/7 لیتر، سیستم قطع کن خودکار و کتری بی سیم با قابلیت چرخش 360 درجه روی منبع تغذیه

SAM - سام

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

2200
1/7
شیشه ای
کتری بدون سیم و قابلیت چرخش 360 درجه

در دنیای امروز که زمان به گرانبهاترین عنصر زندگی روزمره تبدیل شده است، وسایلی که به ما در جهت انجام کارها در مدت زمان کوتاه تر کمک می کنند، می توانند بسیار حائز اهمیت باشند. کتری های برقی نیز از این دسته وسایل هستند که مدت زمان به جوش آمدن آب را به حداقل می رسانند.

کتری برقی سام مدل EK-112G با گنجایش 1/7 لیتر و بدنه ای از جنس شیشه و پلاستیک و پایه استیل که ظاهر زیبایی به دستگاه بخشیده است، می تواند پاسخگوی نیاز شما در مصارف خانگی باشد. چرخش این کتری برقی بر روی پایه نگهدارنده، به صورت 360 درجه بوده و همچنین، بدون سیم بودن کتری به سهولت استفاده از آن افزوده است. درب کتری برقی سام مدل EK-112G از نوع متصل بوده که این یکی از مزایای این کتری برقی به شمار می رود. درجه های نشانگر میزان آب که روی بدنه شیشه ای کتری درج شده اند، به شما در تنظیم میزان آب مصرفی کمک می کند. همچنین این کتری برقی دارای عملکرد قطع کن خودکار است؛ بدین صورت که زمانی که آب به جوش آمد، کتری به صورت خودکار خاموش می شود. کتری برقی سام مدل EK-112G وسیله ای ساده است که با گنجایش مناسب خود، تقریباً هرآنچه که از یک کتری برقی انتظار می رود را داراست و می تواند یکی از انتخاب های مناسب برای کسانی که به دنبال یک کتری برقی هستند، باشد.

نماد اعتماد الکترونیکی