درباره فروشگاه: راک
تعداد محصولات: 29

کتری برقی برینا مدل BEK 201

کتری برقی برینا مدل BEK 201، قابلیت چرخش 360 درجه، چراغ نمایشگر مجهز به قفل ایمنی، دارای یک فیلتر ضد رسوب، دستگیره کتری عایق و مقاوم در برابر حرارت، قابلیت مشاهده مقدار حجم آب موجود در کتری، جنس بدنه پلاستیک و دارای توان 1000 وات.

Brina - برینا

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

25×20×28 سانتی متر
2.2 کیلوگرم
پلاستیک مقاوم
1.7 لیتر
1000 وات
ضد رسوب
مجهز به قفل ایمنی، قابلیت چرخش 360 درجه، دستگیره کتری عایق و مقاوم در برابر حرارت، قابلیت مشاهده مقدار حجم آب موجود در کتری
مشکی، سفید

کتری برقی برینا مدل BEK 201، این کتری برقی در ابعاد 25×20×28 سانتی متر و وزن 2.2 کیلوگرم می باشد که در کمترین زمان ممکن آب را جوش می آورد و برای استفاده چای، قهوه، دمنوش و .. قابل استفاده می باشد.

توان مصرفی این کتری 1000 وات است و ظرفیت آن 1.7 لیتر می باشد که در قسمت خروجی آب جوش یک فیلتر ضد رسوب متحرک تعبیه شده که به راحتی قابل جداسازی و شستشو می باشد.

این کتری روی یک پایه متصل به سیم برقی قرار می گیرد که قابلیت چرخش 360 درجه را دارد. جنس بدنه آن از نوع پلاستیک مقاوم است و همچنین دستگیره آن از جنس عایق مقاوم در برابر حررات می باشد. در قسمت کناری کتری یک قسمت درجه بندی قرار دارد که میزان آب موجود در کتری را نشان می دهد.

از مزیت های این محصول چراغ نمایشگر آن است که می توانید از جوش آمدن آب آگاه شوید و پس از جوش آمدن آب به طور اتوماتیک کتری خاموش می شود. اگر هم می خواهید آب به نقطه جوش نرسد می توانید به صورت دستی دستگاه را خاموش کنید.

 

دلایل اعتماد به ما