درباره فروشگاه: بازارنوین تهران
تعداد محصولات: 51
تعداد طرفداران: 1
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

سماور برقی بلانتون مدل ES4001

سماور برقی بلانتون مدل ES4001: خاموش کننده اتوماتیک 4 ساعته، ظرفیت قوری 1 لیتر، ظرفیت سماور برقی 3.2 لیتر، مجهز به گرم نگه دارنده آب 

Blanton - بلانتون

در انبار موجود نیست

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

خاموش کننده اتوماتیک 4 ساعته، سیستم گرم نگهدارنده
18 ماه ضمانت همتا سرویس از تاریخ خرید
شیشه-استیل
3/2 لیتر
1 لیتر
شیشه
220-240 ولت، 50 هرتز
مشکی

معرفی سماور برقی بلانتون مدل ES4001

این سماور برقی بلانتون دارای یک عدد قوری پیرکس 1 لیتری است. جنس خود سماور برقی از شیشه و استیل است. شیشه‌ای بودن بدنه میزان آب داخل سماور را به شما نمایش می‌دهد و می‌توانید بر میزان آب سماور نظارت کنید. استیل به کار برده در جنس بدنه کاملا ضد زنگ می‌باشد، برای لوازمی مانند کتری و قوری استفاده از جنس استیل امری ضروری است زیرا برخورد زیاد با آب به مرور بدنه را دچار زنگ زدگی می‌کند. یک ویژگی جذاب در این محصول قرار دادن قطعه‌ای در زیر شیر سماور برای قرار دادن لیوان و یا قوری است. در ادامه ویژگی‌های منحصر به فرد این سماور برقی را بررسی می‌کنیم:

مجهز به گرم نگهدارنده آب

قابلیت گرم نگه دار ویژگی کاملا جدیدی است که بلانتون برای این سماور برقی در نظر گرفته است. با فشردن دکمه مخصوص گرم نگه دارنده پس از خاموش شدن سماور برقی تا مدتی آب داخل سماور گرم می‌ماند. 

مجهز به دکمه خاموش کننده اتوماتیک:

دکمه خاموشی اتوماتیک به نوعی سیستم ایمنی این دستگاه برقی است. یعنی زمانی که آب داخل سماور برقی از حد معینی کمتر شد یا تمام شد سماور به طور اتومات خاموش خواهد شد و از خطرات احتمالی و یا سوختن المنت‌ها و خود دستگاه جلوگیری به عمل می‌آورد.

جمع بندی:

امکانات قابل توجه سماور برقی بلانتون همراه با ظرفیت مناسب 3.2 لیتری سماور شما را از خرید قوری و کتری سنتی و یا چای‌ساز بی‌نیاز می‌کند. به علاوه قوری و کتری سوار بر یکدیگر این سماور برقی بلانتون مدل ES4001 جای بسیار کمی در آشپزخانه شما می‌گیرد. اگر قصد خرید یک سماور برقی باکیفیت ساخت و نوآوری بالا دارید قطعا خرید این محصول شما را پشیمان نخواهد کرد. 

نماد اعتماد الکترونیکی