بخرید و 15,050 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

دستگاه زاویه دهی فک مایا رنگ نارنجی

( )

دستگاه زاویه دهی فک مایا رنگ نارنجی مناسب برای آقایان و یا خانم هایی با استخوان بندی درشت، موثر در از بین بردن چربی و آب اضافه نواحی فک، از بین بردن غبغب و برگرداندن فک و صورت به حالت استاندارد و طبیعی

Maya - مایا

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دستگاه زاویه دهی فک مایا رنگ نارنجی وسیله ای است که به وسیله زاویه سازی صحیح در عضلات فک و صورت و همچنین رفع آب و چربی اضافه زیر پوست و رفع غبغب، به زیبایی فرم صورت شما کمک بسیاری می کند. جنس این دستگاه از سیلیکون رابر بوده که نوعی پلاستیک با قابلیت شکل گیری در مقاطع و ابعاد گوناگون و همچنین طول عمر زیاد در مقایسه با پلاستیک های معمولی می باشد. دستگاه زاویه دهی فک با تاثیر مستقیم بر روی تک تک عضلات صورت باعث شکل دهی ، فرم دهی و تقویت عضلات صورت می شود. بخش خارجی دستگاه، حالتی مشابه حالت لب دارد و حین استفاده در بیرون از دهان قرار می گیرد و بخش داخلی دستگاه، درون محفظه دهان قرار گرفته و باعث ثابت ماندن دستگاه در داخل دهان شما می گردد.

عملکرد این محصول بر پایه تقویت و فرم دهی عضلات صورت بوده و باعث از بین رفتن چربی های اضافه و تقویت عضلات فک و صورت می شود تا صورت شما به حالت و فرم طبیعی و استاندارد خود بازگردد. همچنین دستگاه زاویه ساز فک مایا، عملکردی در جهت لیفت عضلات صورت نیز دارد؛ بدین معنی که عضلات ضعیف و از حالت افتاده صورت را به طور طبیعی لیفت نموده و آنها را تقویت می کند. همچنین این دستگاه در از بین بردن غبغب نیز تاثیر مثبت و محسوسی خواهد داشت. 

دستگاه زاویه دهی نارنجی که با گرید سختی یک، مناسب برای استفاده آقایان و یا خانم هایی با استخوان بندی درشت می باشد چرا که جنس آن به لحاظ استحکام و سختی، محکم تر از رنگ صورتی است. مدت اثر گذاری استفاده از این دستگاه از 30 تا 45 روز بسته به نوع حالت صورت و فک و همچنین نحوه انجام تمریناتی که پس از خرید، مشاوران به صورت اختصاصی به آنها ارائه می کنند، متغیر می باشد.

دلایل اعتماد به ما

تقریبن 40 روز استفاده کردم . من فک پایینم یه کم انحراف داشت اوایل استفاده میکردم یه کم درد داشت چون فکم رو به حالت نرمال برمیگردوند ولی بعد از یه مدت دردش از بین رفت و انحراف فکم هم به مرور از بین رفت