بخرید و 188,125 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

تعداد محصولات: 443
برای استان های تهران و البرز مبلغ این کالا را میتوانید هنگام تحویل پرداخت نمایید.

دستگاه تصفیه هوا ایستکول مدل TM-TW300UV

دستگاه تصفیه‌ی TM-TW300UV ذرات گردوغبار و بو را از محیط حذف میکند و به همین دلیل استفاده از آن در مکانهای دارای دود، غبار، آلودگی و سایر ذرات آلوده‌کننده و همچنین فضاهای داخلی، مکان‌های کشیدن سیگار و اتاق‌های نشیمن(تا 80 متر مربع) بسیار مناسب است. 

این دستگاه تصفیه هوا مجهز به یک فیلتر چندمنظوره است که می‌تواند ذرات معلق در هوا، ذرات ،PM 2.5 فرمالدهید و بو (دود) را از هوا حذف کند و هوایی تازه و تمیز برای تنفس شما ایجاد نماید.

Eastcool - ایستکول

53,750,000 ریال

در انبار موجود نیست

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

414*240*234 میلی متر
عملکرد اتوماتیک دارد
ABS
سفید

دستگاه تصفیه‌هوای TM-TW300UV،  وزن تقریبی 2.3 کیلوگرم دارد و با ابعاد و طراحی مناسب، پیشنهاد خوبی برای استفاده در منازل مسکونی و محیط‌های کاری به‌حساب می‌آید.

پنل کاربری دستگاه تصفیه‌هوای ایستکول مدل TM-TW300UV دارای گزینه‌هایی از جمله نشان‌گر سرعت فن، نشان‌گر قفل کودک، نشان‌گر تنظیم سرعت باد و کلید استریلیزه‌کردن با اشعه‌ی UV و یونیزاسیون هوا است. هم‌چنین این دستگاه تصفیه‌هوا یک نمایش‌گر دیجیتال دارد که شما را از وضعیت کیفیت هوا آگاه می‌سازد.

شرکت تکران مبرد با برند تجاری ایستکول، اولین دارنده‌ی خط تولید آبسردکن در کشور و برند اول تولید یخچال‌فریزرهای سایز کوچک است که دستگاه‌های تصفیه‌هوای متنوعی را با طراحی‌های مختلف، برای خانه‌ها، اداره‌ها، سازمان‌ها و محیط‌های کاری تولید و عرضه می‌کند.

نماد اعتماد الکترونیکی