بخرید و 15,050 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

دستگاه زاویه دهی فک مایا رنگ صورتی

( )

دستگاه زاویه دهی فک مایا رنگ صورتی مناسب برای خانم ها و یا آقایانی با استخوان بندی ظریف و ریز، موثر در از بین بردن چربی و آب اضافه نواحی فک، از بین بردن غبغب و برگرداندن فک و صورت به حالت استاندارد و طبیعی

Maya - مایا

ثبت تلفنی سفارش

افزودن به لیست دلخواه

  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

دستگاه زاویه دهی فک مایا رنگ صورتی وسیله ای است که به وسیله زاویه سازی صحیح در عضلات فک و صورت و همچنین رفع آب و چربی اضافه زیر پوست و رفع غبغب، به زیبایی فرم صورت شما کمک بسیاری می کند. جنس این دستگاه از سیلیکون رابر بوده که نوعی پلاستیک با قابلیت شکل گیری در مقاطع و ابعاد گوناگون و همچنین طول عمر زیاد در مقایسه با پلاستیک های معمولی می باشد. دستگاه زاویه دهی فک با تاثیر مستقیم بر روی تک تک عضلات صورت باعث شکل دهی ، فرم دهی و تقویت عضلات صورت می شود. بخش خارجی دستگاه، حالتی مشابه حالت لب دارد و حین استفاده در بیرون از دهان قرار می گیرد و بخش داخلی دستگاه، درون محفظه دهان قرار گرفته و باعث ثابت ماندن دستگاه در داخل دهان شما می گردد.

عملکرد این محصول بر پایه تقویت و فرم دهی عضلات صورت بوده و باعث از بین رفتن چربی های اضافه و تقویت عضلات فک و صورت می شود تا صورت شما به حالت و فرم طبیعی و استاندارد خود بازگردد. همچنین دستگاه زاویه ساز فک مایا، عملکردی در جهت لیفت عضلات صورت نیز دارد؛ بدین معنی که عضلات ضعیف و از حالت افتاده صورت را به طور طبیعی لیفت نموده و آنها را تقویت می کند. همچنین این دستگاه در از بین بردن غبغب نیز تاثیر مثبت و محسوسی خواهد داشت. 

 دستگاه زاویه دهی صورتی که بیشتر مناسب خانم ها و یا آقایان با استخوان بندی ظریف می باشد و از رنگ نارنجی نرم تر است و سختی و فشار کمتری دارد. مدت اثر گذاری استفاده از این دستگاه از 30 تا 45 روز بسته به نوع حالت صورت و فک و همچنین نحوه انجام تمریناتی که پس از خرید، مشاوران به صورت اختصاصی به آنها ارائه می کنند، متغیر می باشد.

دلایل اعتماد به ما

خیلی ممنونم از توضیحات خوبتون چه اینجا که پشت تلفن که با صبر و حوصله بهم توضیح دادین
اگه میخواید بخرید حتما توجه کنید که صورتی برای خانمهاست و رنگ نارنجی مال آقایونه واقعا هم در حد خودش موثره میشه تاثیرش رو دید

خیلی چیز جالبیه
تاثیر خوبی داره البته نباید انتظار اتفاق عجیب و خارق العاده ای ازش داشته باشید
در حد این که زاویه فکتون رو اصلاح کنه و عضلات صورتتون رو قوی کنه خوبه