بخرید و 980 ریال تخفیف در خرید بعدی دریافت کنید !

جای قرص مانیا

( )

جای قرص مانیا مدل 203010 مجهز به سه محفظه جداگانه برای نگه داری قرص، فاقد بی پی ای (BPA free)

Mania - مانیا

افزودن به لیست دلخواه

ثبت تلفنی سفارش
  • مشتریان وفادار

    با خرید هر محصول ، بن تخفیف هدیه می گیرید و در خرید های بعدی تخفیف شگفت انگیز دریافت میکنید

  • سوالی دارید ؟

    با شماره 02191091208 تماس تلفنی بگیرید، راهنمای شما خواهیم بود.
  • راهنمای خرید آنلاین

    راهنمای کامل خرید از سایت را مطالعه نمایید و خریدی آسوده و امن را تجربه نمایید
  • مشکلی در خرید اینترنتی دارید؟

جای قرص مانیا مدل 203010 ساخت شرکت مانیا می باشد. این شرکت با تولید محصولات متنوع و جذاب نظر بسیاری از مصرف کنندگان را به خود جلب می کند. جای قرص یکی از محصولات پرکاربرد این شرکت به خصوص برای سنین بالا می باشد؛ چرا که اغلب شاهد فراموشی مصرف دارو در زمان مقرر توسط افراد مسن هستیم. جای قرص مانیا دارای سه محفظه می باشد که یکی از آن ها به چهار بخش و دیگری به سه بخش تقسیم شده است. محفظه سوم نیز تقسیم بندی نشده است. به منظور سهولت در استفاده از این محصول برچسب هایی با عناوین صبح، ظهر، بعد از ظهر و شب و ایام هفته طراحی شده است که می توان آن ها را طبق برنامه زمانی دارو بر روی این محفظه ها چسباند تا دارو ها را سر موقع استفاده کرد. برای مثال باید قرصی را که در 4 نوبت (هر 6 ساعت) مصرف شود را در محفظه ی 4 قسمتی با عنوان صبح، ظهر، بعد از ظهر و شب قرار داد.

یکی دیگر از جذابیت های این محصول قابلیت تا شدن این محفظه ها و قرار گیری آن ها بر روی هم می باشد که باعث می شود به راحتی در کیف قرار گیرد و فضای کم تری را اشغال نماید.

بیش تر تولید کنندگان محصولات پلاستیکی برای استحکام بیش تر اجناس خود از ماده بی پی ای (BPA) استفاده می کنند که سرطان زا می باشد؛ این شرکت به منظور حفظ سلامتی شما عزیزان از این ماده در محصولات خود استفاده نکرده است. 

سایر مشخصات:

  • ابعاد: 4×9×7 سانتی متر 
  • وزن: 120 گرم 

دلایل اعتماد به ما